A két cég évente meg kívánja tartani az otthoni munkavégzésnek szentelt napot, a rugalmas munkavégzést népszerűsítve a hazai munkáltatók körében.
Április 21-én Magyarországon első alkalommal rendezik meg a Dolgozz Otthonról Napot. A Telenor és a Microsoft kezdeményezésének célja, hogy a lehető legtöbb hazai - elsősorban szellemi munkát adó - munkáltató tegye lehetővé az otthoni munkavégzést minél több munkatársa számára ezen a napon, valamint a hazai vállalatok körében is ismertté váljon a rugalmas munkavégzés kultúrája. A Dolgozz Otthonról Naphoz az érdeklődő cégek és a dolgozók az interneten és a Facebookon csatlakozhatnak.
A szervezők közleménye szerint mind a munkavállaló, mind a munkáltató számára számos előnnyel járhat, ha a munkatársak egy-egy alkalommal otthonról dolgoznak. Az így megtakarított, a munkába járásra szánt idő a magánéletre, a családra vagy a hobbira is fordítható. A szabadabb időbeosztással tetszés szerint ütemezhetők a feladatatok, de nem okoz problémát a napközben érkező szerelő vagy csomag fogadása sem. Ráadásul a nyugodt otthoni körülmények között végzett munka gyakran hatékonyabb lehet, és növelheti a dolgozó és cége közötti bizalmat, erősítheti a munkavállalói lojalitást is.
A külföldön már ismert "Home Office Day" eseményt itthon a Föld Napját megelőző szombati munkanapon, április 21-én rendezik meg először. A Dolgozz Otthonról Nap magyarországi kezdeményezői a Telenor és a Microsoft, két olyan vállalat, ahol bevett gyakorlat, hogy heti egy-egy munkanapon az alkalmazottak otthonról végzik munkájukat. A szervezők célja, hogy felhívják a szellemi alkalmazottak és munkaadóik figyelmét a gyakorlat előnyeire.
"A Telenornál az valljuk, hogy nem az irodában töltött órák száma a fontos, hanem az, hogy a munkatársak feladataikat határidőre és magas színvonalon végezzék el. A rugalmas munkavégzést ezért mobileszközökkel, távoli hozzáféréssel segítjük, így nálunk természetes, ha egy kolléga otthonából kapcsolódik be egy irodai megbeszélésbe. Azt tapasztaljuk, hogy a kötetlenebb körülmények nem csak vonzóak, hanem a hatékonyságot is növelik. Reméljük, hogy minél több vállalat átveszi ezt a gyakorlatot" - mondta III. Klausz Ferenc, a Telenor Magyarország vállalatfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
"A Microsoft irodai környezet minden munkavállalójának természetes lehetőségként kínálja a munkavégzést otthonról. Ez a fajta rugalmasság bizonyos technológia, eszközök használata mellett kulturális változást és szemléletváltást is igényel. Mi azt tapasztaljuk, hogy olyat, ami megéri: növekvő hatékonyság, magasabb szintű időgazgálkodási készség, kisebb fluktuáció. Bízom benne, hogy egyre többen ihletet és bátorságot merítenek a jó példákon és csatlakoznak a kezdeményezéshez" - mondta Kristóf Judit, a Microsoft kommunikációs vezetője.
A Telenor és a Microsoft a jövőben éves rendszerességgel tervezi a Dolgozz Otthonról Nap megrendezését. Az első Dolgozz Otthonról Napra a szervezők weboldalt is készítettek, amelyen az érdeklődők tájékozódhatnak a kezdeményezés céljairól, a "home office" kultúráról. Az oldalon a vállalatoknak és HR vezetőiknek van lehetőségük csatlakozni a naphoz, a munkavállalók pedig a Facebookon követhetik a kezdeményezést.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk