FaceBook blog.hu

Marketing - CSR

Stratégiai együttműködést kötött a Magyar Vöröskereszt és a Telenor

2013.05.09

Stratégiai partnerséget kötött a Magyar Vöröskereszt és a Telenor Magyarország Zrt., a telekommunikációs iparág meghatározó szereplője a szervezet katasztrófa-készenléti és válaszadási tevékenységét támogatja.

A jövőben a Telenor kiemelt stratégiai partnerként segíti a Magyar Vöröskereszt katasztrófa-készenléti és válaszadási munkáját. Az erről szóló megállapodást május 8-án, a Vöröskereszt világnapján írta alá a hazai legnagyobb humanitárius szervezet és a Telenor.

Az együttműködés első fázisában a krízishelyzetben érintett területek mobilhálózatának megfelelő stabilizálását, kapacitásának szükséges növelését vállalta a mobilszolgáltató, továbbá modern telekommunikációs eszközöket; tableteket, por- és cseppálló okostelefonokat, laptopokat és mobilinternetet biztosít a civilszervezet katasztrófa-válaszadási munkájának támogatására. A hordozható és kedvezőtlen körülmények között is bevethető eszközökből kialakított munkaállomás hiánypótló a Vöröskeresztnél, a megbízható eszközpark mind a koordinációs, mind a sürgető helyszíni feladatok megoldását hatékonyabbá teheti.



Az együttműködés keretében a Telenor vállalja, hogy krízishelyzet esetén a Magyar Vöröskereszt mentési és kárelhárítási tevékenységeiben önkéntesei mozgósításával is szerepet vállal, így a Telenor munkatársai hatékony segítséget nyújthatnak a mentőalakulatok ellátmányozásában, és a Magyar Vöröskereszt koordinálásával szolgálatot teljesíthetnek komoly fizikai feladatok ellátásában is. A szervezet kérése esetén a Telenor törökbálinti székházában rövid időn belül képes egy olyan Call Center felállítására is, ahol a díjmentesen (zöld számon) hívható vonalon az adomány-felajánlásokat és adomány-igényeket adminisztrálják a Telenor önkéntes munkatársai. A Magyar Vöröskereszt szakemberei már megtartották első, csoportos önkéntes-képzésüket a telekommunikációs cég székházában, hogy felkészítsék a jelentkezőket a különböző feladatokra.

„Katasztrófák idején rendkívül fontos, hogy a Magyar Vöröskereszt gyorsan és hatékonyan tudjon reagálni a kialakult krízishelyzetekre, ezért is hasznos és előremutató a Telenor nyújtotta támogatás” – mondta Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója. „Az árvizek, a vörösiszap katasztrófa, valamint legutóbb a rendkívüli hóhelyzet kapcsán is megmutattuk, hogy a Magyar Vöröskereszt képzett munkatársai és önkéntes bázisa szakszerű és gyors segítséget tud nyújtani a bajbajutott emberek számára” – hívta fel a figyelmet a főigazgató.

„A Magyar Vöröskereszttel kötött stratégiai együttműködésünket közel egyéves tervezési munka előzte meg. Célunk, hogy saját infokommunikációs szakterületünk, szaktudásunk és kollégáink személyes segítségével támogassuk a katasztrófavédelemben kiemelt szereppel és beavatkozási jogkörrel bíró szervezetet, a Magyar Vöröskeresztet, amely szervezet támogatásával – krízishelyzet esetén – egyúttal az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság eredményes munkájához is hozzájárulhatunk.” – mondta el Klausz Ferenc, a Telenor Vállalatfejlesztési vezérigazgató-helyettese.

A Magyar Vöröskereszt legutóbbi jelentős beavatkozása során az ország 8 megyében összesen 11 430 adag ételt, 16 800 adag teát és közel 5 400 takarót osztottak ki a rendkívül hideg márciusi időjárás és hóvihar következtében kialakult helyzet során. A március 15-i hétvégén a Magyar Vöröskereszt 343 önkéntese és 75 munkatársa összesen 4 237 munkaórát dolgozott annak érdekében, hogy a szélsőséges időjárás következtében bajba jutott lakosságnak és az úton lévőknek segítséget nyújtson. A Magyar Vöröskereszt alapszervezeteként tevékenykedő Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat a PILIS Mentőcsoport tagjaként nyújtott segítséget a hókatasztrófa idején. A mentőalakulat Etyeken egy szülő nőt mentett ki terepjáróval a hó fogságából, Mórról pedig egy koponyasérült asszonyt szállított kórházba.

Az egész világon fontos láncszeme katasztrófa-válaszadásnak a Vöröskereszt Mozgalom. A humanitárius világszervezet 2011-ben 97 katasztrófa sújtotta országban, több mint húszmillió embernek segített, hogy csökkentse a kockázatot és segítse a katasztrófákra való felkészülést.


SzK
(reklámipar)

 
Címkék: csr, marketing, telenor
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

05

1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Molnár és Faragó Bt.

A Molnár és Faragó Bt. több mint 10 éve foglalkozik nyomdaipari szolgáltatásokkal, vállalkozásunk pedig több mint 15 éves múltra tekint vissza....
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis