FaceBook blog.hu

Marketing - Reklám

8 aranyat várunk a magyar válogatottól

2016.08.12

A Gemius Hungary friss, az olimpia kezdete előtti héten folytatott online reprezentatív kutatásából kiderül, hogy tízből hat magyart érdekelnek a riói játékok, csupán 22% válaszolta azt, hogy nem érdeklődik iránta, 23% semlegesen áll hozzá.

A fanatikusok tábora erős, nagyjából a válaszadók harmada igyekszik minden versenyszámot megnézni. Leginkább a magyar vonatkozású versenyszámok az érdekesek (72%), a megkérdezettek felét bizonyos sportok érdeklik, függetlenül a magyar érdekeltségtől, 14% pedig kedvenc külföldi sportolókat is követ. Nagyjából minden tizedik magyar szempontrendszer nélkül követi az eseményeket.

Legtöbben tévén keresztül, élő adásban követik az ötkarikás játékokat (56%), a férfiak inkább fennmaradnak éjszaka és egyedül izgulják végig a versenyszámokat, míg a nők körében ritkább, hogy egyedül ezért maradnának ébren, ők inkább a partnerükkel nézik a versenyszámokat. A második legnépszerűbb információforrás az online tájékozódás utólag (41%), de a válaszadók harmada felveszi a tévéközvetítést és utólag nézi meg az éjszaka történteket. 22% számítógépről nézi az online közvetítést, minden ötödik pedig újságból tájékozódik.

A legnépszerűbb sportok, amelyek iránt leginkább érdeklődnek a nézők, az úszás, a vízilabda és a kajak-kenu, jellemzően azok, amelyekben a magyar csapat erős.

Ha csak egy sportágat lehetett megjelölni, amely iránt érdeklődnek a megkérdezettek, akkor az úszás a vízilabda előtt meredekebben vezet, illetve a labdarúgás becsúszik az atlétika után az 5. helyre.

Az éremtáblán 10. helyen várják a megkérdezettek a magyar sportolókat, és a tippek átlaga szerint 8 aranyat, 8 ezüstöt és 9 bronzot várnak a válogatottól.

Bár sok érmet várnak sportolóinktól, úgy tűnik mégis elismeri a közvélemény már a kijutással járó küzdelmet is, a megkérdezettek harmada szerint már az olimpiai részvétel miatt is honorárium illeti meg a sportolókat. 35% szerint csak a döntőbe jutást díjaznák, csak kevesebb, mint minden tizedik válaszadó gondolja úgy, hogy csak az aranyérmes érdemel jutalmat.

A Gemius kutatása kitért a riói olimpia veszélyeire is. 10-ből 7 megkérdezett szerinte ki vannak téve az olimpia résztvevői a Zika vírus fertőzésveszélyének, harmaduk szerint emiatt le is kellett volna fújni az ötkarikás játékokat. A terrorizmust a magyarok kétharmada gondolta valós veszélynek Rióban a verseny idején, de csak 14% gondolta úgy, hogy emiatt nem kellett volna megrendezni az olimpiát.
 


A kutatásról: Az adatfelvétel 2016. augusztus 2. és 5. között zajlott, popup kérdőíves módszerrel a hazai internetezők körében. A 2500 fős minta reprezentatív a 15 éven felüli internetezőkre. Az eredményeket súlyoztuk nem, kor, településtípus és végzettség szerint.


A Gemiusról
A Gemius üzleti tanácsadó cégként adatszolgáltatással, az online hirdetési kampányok menedzselésére vonatkozó megoldásokkal és ajánlásokkal, valamint a weboldalak és felhasználói profilok nyomon követésével és elemzésével foglalkozik. A társaság szolgáltatásait a mindennapi marketing és e-kereskedelmi tevékenység során információforrásként közel kétezer cég alkalmazza az autóipar, a pénzügy, a gyógyszeripar, a távközlés, a kereskedelem, FMCG- és az IT-iparban, a vezető reklámügynökségek és a hirdetési hálózatok, a médiatársaságok, a kiadók és a hirdetők területén a világ számos országában.
A Gemius Európa, a Közel-Kelet és Afrika 30 országban van jelen. Több mint egy tucat országban a helyi irodák együttműködnek az internetpiac fejlesztése iránt elkötelezett globális és helyi szakmai szervezetekkel. A Gemius vizsgálatait saját módszertani és technológiai infrastruktúrája alapján végzi. A társaság mintegy 300 szakértőt alkalmaz, köztük informatikusokat, matematikusokat, szociológusokat és pszichológusokat. A virtuális valóság 300 billió eseményét elemzi havonta az oldalletöltések és internetezők kattintásai alapján. A vállalkozás a vizsgálatai során az ICC / ESOMAR nemzetközi eljárási kódex szabályait veszi figyelembe. A Gemius 1999-ben alakult.

 

 

 

(reklámipar)

indexkép: olimpia2016.24.hu
 
Címkék: reklámipar
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

04

1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Deep&Peak Digitális ofszetnyomda

Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis