Immáron harmadik alkalommal gyűlünk össze mi, reklámosok. Egy kicsit tanulni, egy kicsit nyerni, egy kicsit sörözni, egy kicsit új kapcsolatokat építgetni, egy kicsit szakmázni, és egy kicsit megint Reklámklubozni.
A kohézió pedig, ismét az ezekre való közös igényünk, mert a korábbi rendezvényekből kiindulva, bizony van kereslet az igényes körökben eltöltött laza, szakmaisággal átitatott estékre. Már-már szinte tradícióvá válik az este első óráiban megtartott szakmai fórum, mely ezúttal ismét egy fokozattal feljebb kapcsolt, hiszen a Reklámipar saját workshopján kívül ezúttal a Kreatív is nálunk tartja közösségi marketingaktivitások versenyét, az SMBP-t, és az ehhez kapcsolódó workshopot.
A ReklámKlub saját szakmai részén ezúttal is kerekasztal-beszélgetés várható. Ezúttal a reklám új formájáról, az indirekt kommunikációról, a szponzorációról, a branded content-ről. Milyen jelentősége és eredménye van szponzorációnak, milyen értéket ad a márkáknak, hogyan érvényesül ez a márkák kommunikációjában? A témát egy reklámos, egy PR-es, egy brand és egy művész segítségével járjuk körbe. Vendégünk lesz ügynökségi oldalról Karányi Dani, az Friendly-től, Büttl Krisztián a Red Bull-tól, Dr. Berkes Péter az Ambitious Groupt-tól, és Fluor Tomi.
A helyszín (ISKOLA) legalább olyan sokrétű lesz, mint maga a rendezvény, ráadásul az eseménynek otthon adó remek klub, az Iskola, nem olyan régen nyitotta meg a kapuit a fiatalság és az érdeklődők előtt, így itt az ideje, hogy megfelelő módon felavassuk. Italakciókkal, remek vacsorázási lehetőséggel, a szokásos tombolával várunk mindenkit, december 13-án, már 17.00 órától.
Ha pedig legördült az a néhány gonosz koktél valamint sör, és jár a lábunk az asztal alatt, irány a koncertterem és a koncertek: a Riddim Colony, Mary Popkids, valamint Brandon és TMX, akik már többször bizonyítottak nálunk. Belépés természetesen a szakma számára ismét ingyenes a regisztrációt követően, de ha valaki csak egy jót bulizna, csak a koncertek érdeklik, akkor sincs baj, 1200 Ft-ért bárki szabadon látogathatja a rendezvényt.
Lukácsi Zsolt
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Bee Display és Bee Production komplex szolgáltatásokat nyújtó reklámügynökség, reklámkivitelezői háttérel..
Cégnév: Bee Média Kft....
További információk