FaceBook blog.hu
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés

Marketing - Márka

Egy szokatlan kampányötlettel erősít az ALDI

2012.10.18

Az ALDI Magyarország egy komplex, 360 fokos kampány keretében szervezett játékot indított „ALDI Háziasszonyai" néven.

A kampány alapgondolata, hogy az ALDI eltérően a versenytársak unalomig használt módszereitől, nem egy ismert személyt, celebet választ referenciaszemélynek, hanem saját vásárlói közül választja ki azt a három “civil” személyt, akik elhivatottak, mint ALDI-vásárló,
hitelesek, mint háziasszony és alkalmasak a médiában való megjelenésre. A jelentkezés és kiválasztás is a nyilvánosság előtt zajlik.

A több hónapos offline, online, tévés és event eszközöket is alkalmazó kampány két főszakaszból áll. Az első szakaszban háziasszonyok jelentkezését várták a játékra 3 kategóriában (elfoglalt, modern és tradicionális háziasszony). A jelentkezők közül kategóriánként 3-3 fő jutotttovább a második, kiválasztási szakaszba. Ennek során a versenyzőkkel bemutatkozó reklámspotok készültek. A reklámspotok és a játék weboldalára felkerülő információk alapján a nézők szavazatai döntik el, hogy ki lesz az a kategóriánként 1-1 győztes, aki 2013-tól az ALDI háziasszonyaként képviseli az ALDI-t a nyilvánosság előtt.

Az ALDI háziasszonyai 2013-ban havi nettó 300.000 Ft-os fizetésben részesülnek egy éven keresztül. Az „ALDI Háziasszonyai" kampánynak köszönhetően így három új arc kerül be a köztudatba, akik nincsenek elérhetetlen távolságra a fogyasztóktól. A televíziónézők szavazatai által kiválasztott referenciaszemélyek valódi ALDI-használó háziasszonyok . Az ebből fakadó eredetiségük és hitelességük révén hatékonyan alakíthatja az ALDI saját márkaképét, továbbá az ő szájukból minden vélemény, információ vagy akár kérdés sokkal hitelesebb, és jobban befogadható a fogyasztók számára, hiszen barátnőként, “közülünkvalóként” kezelik a Háziasszonyokat.

A játék felhívó szakaszában a jelentkezők 2012. augusztus 23-tól szeptember 12-ig a
www.haziasszonyok.aldi.hu weboldalon keresztül tudtak regisztrálni fénykép feltöltése, illetve az online regisztrációs oldal kitöltésével. A szavazás és a kiválasztás 2012. október 18-tól 2012. november 26-ig történik, ezt követően a nyertesek neve november 29-én reggel
jelenik meg a www.haziasszonyok.aldi.hu honlapon, így válik hivatalossá, hogy mely kategóriát melyik játékos nyerte meg.

A kampány lebonyolítója a HAB ad reklámgyökség.

 

(reklámipar)



 
Címkék: kampány, márka
vissza az előző oldalra

13 vállalat verseng a fődíjakért a MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának döntőjében

4 kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum (MAF) széles körben elismert szakmai megmérettetésének, a MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának döntőjébe 2014-ben. 

Tovább

Tovább bővül a Geometry Global Magyarországon

A Geometry Global a deepblue budapesti irodájának online fejlesztői részlegével erősít októbertől.

Tovább

Rangot jelent a Coop Rally házigazdájának lenni

Kilencedik alkalommal rendezték meg a Coop Rallyt, a COOP üzletlánc és a hazai élelmiszer-feldolgozók legjelentősebb éves seregszemléjét. A verseny záróeseményén elhangzott: a minőségi magyar termékek piacának erősítése az élelmiszergazdaság minden...

Tovább

Early bird kedvezménnyel indul Az Év Honlapja pályázat!

Idén is meghirdették a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által rendezett „Az Év Honlapja” pályázatot. A nevezni kívánók 2014-ben először early bird kedvezményt kapnak szeptember 7-ig!

Tovább

Ciderautomaták országszerte. 1 alma = 1 Strongbow

Formabontó kampányba kezd Magyarország legtrendibb cidere: óriási ciderautomatákat helyez el országszerte a természetesség és a minőség tudatosítása érdekében.

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Én vagyok a gumicukor királylányod! - Való Világ 6 -

Új év, régi-új TV műsor. Elkezdődött a Való Világ legfrissebb és minden eddiginél izgalmasabb, fesztelenebb, oldottabb vagy inkább primitívebb szériája.

Tovább

Nincs online videó, de jól mérhető a hatékonysága

A TV reklám és az online videó hatékonysága és helye a kommunikációs mixben.

Tovább

Az egyetemi életed csak most kezdődik igazán...

Nem akarsz lemaradni a legjobb egyetemi bulikról? Szívesen bővítenéd a kapcsolati hálódat nagyvállalatok vezetőivel? Szeretnéd beutazni Európát, de nincs elég pénzed? Akkor a UniBreeze-t neked találták ki.

Tovább

Kiderült, hogy mi kell az igazán sikeres honlaphoz!

Számtalan kutatás és elemzés látott napvilágot a múltban arról, hogy tulajdonképpen milyen is egy igazán sikeres honlap, ami nem csak hasznos információkkal szolgál a látogatók számára, hanem ezen felül pénzt is hoz tulajdonosának.

Tovább

A sushi az új trend

Az online ételrendelés specialistája, a foodpanda startup vállalkozás 2012-ben indult útjára Szingapúrból, ma már a világ 43 országában jelen van, köztük Magyarországon.

Tovább

A Dell Solutions Tour ismét Budapestre érkezik

A Dell Solutions Tour, a Dell nemzetközi programsorozata június 24-én ismét Budapestre érkezik: a rendezvénynek ezúttal a Bálna Budapest ad otthont.

Tovább

Új arculata lett a MÜSZI-nek

Új arculattal vág neki az ősznek a Müszi. A szeptemberi Újranyitogató hétre már ezzel a külsővel jelentkeznek.

Tovább

Díjat nyert Vörös Botond és Vasvári Péter a nemzetközi Best Brand Awards versenyen

A Best Brand Awards célja, hogy nagy horderejű márkákat és védjegyeket jutalmaz meg, amik megjelenésükkel építik a világ vizuális arculatát.

Tovább

Összegyűjtöttük 2013 legjobb print hirdetéseit

Milyen a jó hirdetés? Mindig is fontosnak számított ez a kérdés marketing- és reklámszakemberek körében, de talán az egyre növekvő reklámzajnak köszönhetően a helyes válasz(ok) megtalálására egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk.

Tovább

Kreatív szakemberek ismérvei

Fantasztikus kutatásra bukkantunk, így nem vitás, most biztosan lehull a lepel, nem bújhatnak el előlünk. Jelen cikkünkben ugyanis néhány ismérvvel fémjelezzük őket. Hogy kiket? Hát a kreatív személyiségeket.

Tovább

OMD-től és Mindshare-től igazolt a Maxus

Új munkatársakkal bővült a Maxus Hungary csapata, miután Csizmadia-Schveiger Eszter és Iszak Júlia is csatlakozott a médiaügynökséghez.

Tovább

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

10

1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Monobit

Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk

hirdetés

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone könyv közbeszerzés kutatás márka marketing okostelefon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr David Hasselhof dekoráció design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius gerilla google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paypal Pécs pepsi personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising public relations puma QR rádió redbull reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtó samsung sanoma social social media sör söröcske sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web2 webshop workshop wwf youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis