FaceBook blog.hu
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés

Marketing - Márka

Egy szokatlan kampányötlettel erősít az ALDI

2012.10.18

Az ALDI Magyarország egy komplex, 360 fokos kampány keretében szervezett játékot indított „ALDI Háziasszonyai" néven.

A kampány alapgondolata, hogy az ALDI eltérően a versenytársak unalomig használt módszereitől, nem egy ismert személyt, celebet választ referenciaszemélynek, hanem saját vásárlói közül választja ki azt a három “civil” személyt, akik elhivatottak, mint ALDI-vásárló,
hitelesek, mint háziasszony és alkalmasak a médiában való megjelenésre. A jelentkezés és kiválasztás is a nyilvánosság előtt zajlik.

A több hónapos offline, online, tévés és event eszközöket is alkalmazó kampány két főszakaszból áll. Az első szakaszban háziasszonyok jelentkezését várták a játékra 3 kategóriában (elfoglalt, modern és tradicionális háziasszony). A jelentkezők közül kategóriánként 3-3 fő jutotttovább a második, kiválasztási szakaszba. Ennek során a versenyzőkkel bemutatkozó reklámspotok készültek. A reklámspotok és a játék weboldalára felkerülő információk alapján a nézők szavazatai döntik el, hogy ki lesz az a kategóriánként 1-1 győztes, aki 2013-tól az ALDI háziasszonyaként képviseli az ALDI-t a nyilvánosság előtt.

Az ALDI háziasszonyai 2013-ban havi nettó 300.000 Ft-os fizetésben részesülnek egy éven keresztül. Az „ALDI Háziasszonyai" kampánynak köszönhetően így három új arc kerül be a köztudatba, akik nincsenek elérhetetlen távolságra a fogyasztóktól. A televíziónézők szavazatai által kiválasztott referenciaszemélyek valódi ALDI-használó háziasszonyok . Az ebből fakadó eredetiségük és hitelességük révén hatékonyan alakíthatja az ALDI saját márkaképét, továbbá az ő szájukból minden vélemény, információ vagy akár kérdés sokkal hitelesebb, és jobban befogadható a fogyasztók számára, hiszen barátnőként, “közülünkvalóként” kezelik a Háziasszonyokat.

A játék felhívó szakaszában a jelentkezők 2012. augusztus 23-tól szeptember 12-ig a
www.haziasszonyok.aldi.hu weboldalon keresztül tudtak regisztrálni fénykép feltöltése, illetve az online regisztrációs oldal kitöltésével. A szavazás és a kiválasztás 2012. október 18-tól 2012. november 26-ig történik, ezt követően a nyertesek neve november 29-én reggel
jelenik meg a www.haziasszonyok.aldi.hu honlapon, így válik hivatalossá, hogy mely kategóriát melyik játékos nyerte meg.

A kampány lebonyolítója a HAB ad reklámgyökség.

 

(reklámipar)



 
Címkék: kampány, márka
vissza az előző oldalra

Az ötvenesek az új harmincasok?

Fiatalosak, energikusak, nyitottak a világra. Ez jellemzi a mai ötvenes korosztályt – és az, hogy gőzerővel keresik a párjukat! 

Tovább

Hajós Andrással kampányol a Soproni Frissen Csapolt

Maszkot öltött az ismert zenész egy vicces videó kedvéért 

Tovább

Tarolnak a hűségprogramok: 10-ből 6 vásárló az ajándékokra utazik

Bár a magyar és az európai fogyasztók is főként az árak alapján döntenek, az egyre élesebb árverseny miatt nehéz kizárólag ez alapján választani az üzletláncok között. 

Tovább

Milliárdosok klubjába került a Szallas.hu

Márciustól már 5 kontinensre utaztat a magyar szállásközvetítő.

Tovább

A „Tegyünk Együtt a Gyermekekért” egészségprogrammal folytatódik a tanév

Idén 17. alkalommal indult útjára a Danone Kft. „Tegyünk Együtt a Gyermekekért” (TEGY) társadalmi célú programja. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Én vagyok a gumicukor királylányod! - Való Világ 6 -

Új év, régi-új TV műsor. Elkezdődött a Való Világ legfrissebb és minden eddiginél izgalmasabb, fesztelenebb, oldottabb vagy inkább primitívebb szériája.

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

Milliárdosok klubjába került a Szallas.hu

Márciustól már 5 kontinensre utaztat a magyar szállásközvetítő.

Tovább

Óriási siker a magyar high-tech karkötő!

Egy nap alatt összegyűjtötte a tömeggyártáshoz szükséges összeget a tago arc 

Tovább

A Vatera működését nem érinti az OLX felvásárlás

A tulajdonosi döntéstől független az online piactér 

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új arculata lett a MÜSZI-nek

Új arculattal vág neki az ősznek a Müszi. A szeptemberi Újranyitogató hétre már ezzel a külsővel jelentkeznek.

Tovább

Díjat nyert Vörös Botond és Vasvári Péter a nemzetközi Best Brand Awards versenyen

A Best Brand Awards célja, hogy nagy horderejű márkákat és védjegyeket jutalmaz meg, amik megjelenésükkel építik a világ vizuális arculatát.

Tovább

Az Allegro Grouptól igazolt termékfejlesztési vezetőt a d-code

A ReachMedia szeptemberben indult fejlesztőcége, a d-code az Allegro Grouptól igazolt termékfejlesztési vezetőt.

Tovább

OMD-től és Mindshare-től igazolt a Maxus

Új munkatársakkal bővült a Maxus Hungary csapata, miután Csizmadia-Schveiger Eszter és Iszak Júlia is csatlakozott a médiaügynökséghez.

Tovább

07

1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Convention Budapest

A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk

hirdetés

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone könyv közbeszerzés kutatás márka marketing okostelefon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius gerilla google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paypal Pécs pepsi personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising public relations puma QR rádió redbull reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtó samsung sanoma social social media soproni sör söröcske sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web2 webshop workshop wwf youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis