FaceBook blog.hu

Marketing - Márka

Űrutazás az AXE fődíja

2013.01.11

A 2013-as nemzetközi kampány részeként egy magyar fiatal biztosan részt vesz az orlando-i kiképzésen, s lehetőséget kap az űrutazásra.

Farkas Bertalan az ország eddigi egyetlen, a világűrt is megjárt embere egy kutatás kapcsán nemrégiben azt nyilatkozta: „Az egyik legnagyobb vágyam segíteni abban, hogy újra magyar ember juthasson az űrbe, mert ennél fantasztikusabb dolgot elképzelni sem tudok.” Az első magyar űrhajós álma 30 év után megvalósulni látszik, hiszen az Axe Apollo Space Academy (A.A.S.A.) program lehetőséget teremt egy magyar fiatal számára, hogy biztosan részt vegyen egy különleges űrhajós kiképzésen Amerikában, egyúttal pedig megkapja a lehetőséget arra is, hogy ő legyen az az űrutazó, aki több ezer kilométer magasból tekinthet le bolygónkra.

Első lépcsőfokként a jelentkezők azért versenyeznek, hogy eljussanak az Országos Űrtáborba, ami az ország és egyben Európa legnagyobb multikulturális rendezvényén, a Sziget fesztiválon lesz.  A nominálók a jelentkezési időszak ideje alatt (január 10-től július 31-ig) különböző lehetőségek közül választhatnak, hogy biztosítsák helyüket hazánk-, s később a további nációk legjobbjai között.

A bejutásra több alternatíva is kínálkozik, mint amilyen a „legmenőbb újonc” szavazás, ahol a jelentkezőknek a kampány hivatalos oldalán minél több szavazatot kell összegyűjteniük saját A.A.S.A. profiljukra, vagy éppen egyes AXE termékeken található kódok online feltöltésével is lehet részvételi jogot szerezni az űrtáborba. Kiemelt platform még a „mászkáló űrhajós” Facebook oldala, ahol az utcákon és tereken felbukkanó asztronautával készült közös fotó kreativitását értékelik a szervezők és a legjobbak készítői részesei lehetnek az országos kiválasztásnak. Erre a jelentkezési időszak alatt 4 ember az AXE Űrpartik alkalmával is jogosultságot szerezhet.

A fenti játékok összesen 14 nyertese az augusztusi űrtáborban mérheti össze tudását, hogy kiderüljön ki lesz az, aki országunkat képviselheti Orlandoban. Szintén itt a Sziget fesztiválon kerül kiválasztásra a további 5 nemzet (CR-SR-CRO-SLO-BIH) űrutazó jelöltje.  Farkas Bertalan (a kampány itthoni szakértője) volt a szervezők segítségére, hogy a döntősöket a lehető legéletszerűbb feladatokkal válogassák ki. Így a tengerentúli felkészítésben csak a legjobb vehet majd részt. „Igyekeztünk egy olyan tesztcsomagot (ami fizikai és szellemi teszteket is tartalmaz) összeállítani a leendő űrutazóknak, amely elvégzését követően tiszta lelkiismerettel tudjuk elküldeni őket – köztük a magyar jelöltet is – az orlando-i űrtáborba, melynek végén 2014-ben megtörténik az űrutazás.  A legfontosabb mégis az, hogy pszichésen hogyan tudják majd a különböző terheléseket elfogadtatni önmagukkal. Talán ez lesz az egyik legnehezebb része a kiképzésnek.”

Az amerikai felkészítést követően, a startra 2014-ben kerül majd sor. A szerencsés nyertes 103 km magasan, hosszú percekig lebeghet a valódi súlytalanság állapotában, amelyhez Földünk gyönyörű látványa párosul. A felszállástól számított kb. 60 perc múlva visszatérnek (a nyertes és a pilóta) a Földre és landolnak a kifutón. Az amatőrként induló jelentkező immáron képzett űrutazóként, országa igazi hőseként térhet vissza a Földre. Ezt a Kutatócentrum egy korábban készített kutatása is alátámasztja, miszerint minden második megkérdezett ember így tekint az űrutazókra. Ezt egyetlen magyar űrhajósunk saját élményeivel is megerősítette: „Ha visszajön az ember, akkor egy teljesen más életformát kap az élettől (…) a hölgyek számára nem egy érdektelen dolog megszólítani egy űrutazót, elbeszélgetni az élményeiről, hogy milyen volt a súlytalanságban. Egy biztos, hogy nem hátrány!”

A kampány apropóját a fiatalok „toborzásán” illetve a márka építésén kívül egy új termékcsalád bevezetése adta. Az AXE Apollo termékek január közepétől kerülnek a boltok polcaira, amelyek a márkához híven frissé és ellenállhatatlanná teszik viselőiket.

(reklámipar)

 
Forrás: btl.hu
Címkék: axe, díj
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

04

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Art-is Kreatív Ügynökség

Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis