A címlaplány címmel saját ötleten alapuló, közös televíziós reality-produkciót indít a Viasat és a Ringier. A műsort várhatóan 2013 tavaszán kezdi sugározni a tévécsatorna.
A készítők elmondása szerint a több mint tízmillió forintos költségvetésű reality célja az lesz, hogy olyan címlaplányokat találjanak, akik nemcsak attraktivitásukkal és kisugárzásukkal, hanem emellett intelligenciájukkal és tehetségükkel is képesek arra, hogy különböző termékeket, lapokat vagy műsorokat hitelesen képviseljenek. A produkció készítői már az év eleje óta várják a magukat megmérettetni vágyó fiatal lányok jelentkezését. Jelenleg az előválogatás zajlik, mely után a bejutott lányokat egy szakmai zsűri tréningezi és válogatja a későbbiekben hétről hétre. A Viasat külön hangsúlyozza, hogy a műsor nem licenc, hanem a Ringierrel koprodukcióban készülő saját formátum, a két cég közös közleményében leírt műsorstruktúra alapján azonban arra következtethetünk, hogy A címlaplány nagyban fog hasonlítani a Viasaton évek óta sikerrel futó Topmodell leszek! című amerikai tehetségkutató valóságshowhoz.
A két médiavállalatnak nem ez az első közös projektje, ugyanis február 16-tól már látható a Viasat3-on Horváth Éva és Müller Attila vezetésével a Sztárkoktél című műsor, mely a Ringier által tulajdonolt Blikk szakmai és videós tapasztalataira épül, és naponta rövid hírekkel, szombatonként pedig félórás magazinműsorral jelentkezik a sztárvilágban történt eseményekről és a legfrissebb pletykákról.
A Ringier 2012-ben kezdett el televíziós műsorgyártással foglalkozni, Papp Gábor, a társaság Szórakoztató és Sport üzletágának igazgatója úgy fogalmazott, hogy „a vállalat célja, hogy a tévéműsorgyártás beilleszkedjen az integrált tartalomfejlesztésbe, és mivel nagyon sok hirdetővel vagyunk kapcsolatban a print és az online termékeink révén, így plusz üzleti eredményt is várunk a tevékenység elindításával. Ezek mellett pedig egy olyan egyedülálló tartalmi és promóciós együttműködési lehetőséget kínáltunk a Viasat számára, amely egyedi ezen a piacon, ez egy olyan újszerű együttműködés, ahol jól kihasználható a két médiacég szinergiája.”
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk