A Youtube prémiumszolgáltatása egyelőre 0.99 dollárról indul, és a két hetes ingyenes próbaidőszak után vissza is lehet vonni az előfizetési szándékot.
Már év eleje óta lehet arról hallani, feszegettük a kérdést mi is akkor, hogy lesz a Youtube-nak egy fizetős szegmense, azonban mostanra már el is indultak az adott csatornák, egyelőre még csak tesztüzemben.
A Google már régebben lehetővé tette tartalomgyártói számára, hogy pénzt kérjenek a saját csatornájukon megtekinthető videókért, és most a Youtube hivatalosan is bejelentette, hogy így fogja kínálni bizonyos csatornákon a tartalmakat. Jelenleg 53 csatornát tartalmaz a fizetős csomag, többek között a National Geogrphic for Kids-et és a Szezám utca angol csatornáját is. Az előfizetők nem csak a számítógépen, de telefonon vagy tableten is nézhetik az előfizetett csatornákon lévő videókat, amik a visszajelzések alapján folyamatosan bővülnek. Egyelőre annyit lehet tudni, hogy a már meglévő csatornák közül is lesznek olyanok, amelyeken eddig ingyen nézhettünk videókat, mostantól azonban pénzbe fognak kerülni, illetve ezen kívül a Youtube elindít olyan új csatornákat is, ahol alapból csak akkor böngészhetünk a videók között, ha fizetünk érte.
Az előfizetős tartalmakból származó bevételt a Google 45-55%-os arányban fogja elosztani a cég és a csatorna üzemeltetője között. A Youtube állítólag azért döntött a fizetős csatornák mellett, mert mára akkorára nőtte ki magát, hogy már nem tud megélni csak a hirdetésekből befolyó összegekből, egy konferencián pedig az is elhangzott, hogy a cég tervezi az együttműködést néhány televíziós csatornával is.
A Youtube úgy nyilatkozott, hogy ez egyelőre a kezdet, kíváncsiak, hogy reagálnak rá a látogatók, és valószínű, hogy a későbbiekben bővül a tartalomkínálat, és több csatorna is csatlakozik a fizetős szegmenshez. A Youtube tervei között tehát gyakorlatilag egy médiabolt szerepel, ahol mindenki kiválaszthatja az ízlésének megfelelő csatornákat. A legnagyobb videómegosztó website az utóbbi időben érzékelhetően lépéseket tesz annak érdekében, hogy ne csupán a zenei kontent legyen hangsúlyos az oldalon, hanem elmozduljon a profi gyártású médiatermékek irányába is.
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk