A Twitter-inspirálta hotel azokat a vendégeket várja elsősorban, akik a vakációjukon nemhogy le akarnak mondani a közösségi-médiáról, hanem sokkal többre vágynak belőle.
Az emberek többsége nyaraláskor kikapcsolja a telefonját, abbahagyja a blogolást, nem lép fel Facebookra, mert a szabadság ideje alatt meg akar szabadulni mindentől, ami a hétköznapi életére emlékezteti, és csak a telefoncsörgés és chatpittyegés-mentes pihenésre szeretne koncentrálni.
Ők valószínűleg nem a Mallorcán épült Twitterhotelt fogják választani a pihenés helyszínéül, ugyanis ott a párnáktól elkezdve a szoba dizájnelemein keresztül minden a Twitterről szól. A Sol Wave House hotel körülbelül egy éve nyitott meg, és a Twitter tematikájú szobákon kívül a Twitter színeiben pompázó italokat is kínálnak, de saját kommunikációs rendszerük van (amit természetesen a Twitter támogat), melyet csak a hotel vendégei tudnak használni, hogy a közösségi médián keresztül ismerkedjenek, flörtöljenek egymással.
A hotel belső online kapcsolattartó rendszerén keresztül a vendégek privát üzeneteket és csókokat küldhetnek egymásnak, képeket oszthatnak meg, illetve megnézhetik, hol tartózkodik éppen a többi vendég. Ha a vendégek már jól összeismerkedtek egymással a közösségi hotelhálózaton, akkor lehetőségük van négy fős Twitteres buliszobák kibérlésére is, ahol hashtages likőrök várják őket, ha pedig az alkohol elfogyott, akkor a #FillMyFridge hashtaggel ellátott tweetet kell küldeni a szállodának, és a személyzet újratölti a bárpultot.
Marcó Fanton, a Sol Wave House igazgatója úgy nyilatkozott a hotelről: „Ez az egész egy jó buli, és egy interaktív kiterjesztése annak, amit az emberek amúgy is csinálnak a vakációjukon: dicsekszenek a nyaralásukkal a közösségi média platformjain, például az Instagramon, Twitteren, Facebookon.”
Kazár Olívia
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk