A közönyösség rendkívüli mértékben elhatalmasodni látszik közöttünk, így manapság két kézzel kapkodhatunk mindenért, ami egy kis szeretetet és melegséget hozhat mindennapjainkba. Ezt a reklámkészítők is felismerték, és bár még nem burjánzanak, de már jelentős számban kerülnek ki az érzelmeinkre hatni akaró kisfilmek.
Az elmúlt év egyik legjobb reklámfilmjének a P&G hirdetését választották, amelyben az olimpia apropóján a sportolókat segítő anyukák áldozatos munkája áll a középpontban. A másfél perces filmecske szinte már könnyfakasztóra sikeredett. Ezután egyre népszerűbbek lettek az elgondolkodtató és érzelemserkentő kampányok a piacon.
Most egy olyan videó került napvilágra, amely a tiszta ivóvizeket fenyegető veszélyre hívja fel a figyelmet. A cél nemes, a kisfilm megható. Bár ebben az esetben nem egy klasszikus esetről van szó, amellyel egy terméket vagy szolgáltatást reklámoznának, ám a téma fontossága miatt különösen érdemes kiemelni ezt a hirdetést.
Az alapötletet egy díjnyertes kampány adta, amely a Hashtag Killer érdeme. Ebben a reklámban napjaink „legnagyobb” problémáit, egy hiányzó bőrkanapét vagy egy törött iPhone-t állítanak szembe a szegénységben élő, jogaiktól megfosztott haiti emberekkel. Az Everyone Matters ezen az úton elindulva egy égető kérdést kívánt felvetni, a tiszta vizek helyzetét. Ivóvízben sajnos nem mindenki bővelkedik a világon, ám ezen egy kicsit mindannyian segíthetünk. Ezen szeretnének elgondolkodtatni bennünket, amelyben Nkaitole, egy afrikai. nehéz sorsú kisfiú segít nekünk.
A filmben Nkaitole nemsokára betölti ötödik életévét, ám Afrikában arrafelé öt gyerekből egy nem éli meg ezt a kort az ivóvizek hiánya miatt. Ezért kis hősünk elkészíti bakancslistáját, és segítséget kap, hogy halála előtt még beteljesülhessenek vágyai:
Szili Eszter
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk