Második állomásához érkezett a ReklámKlub, a Reklámipar és az Adamsky Advertising közös rendezvénysorozata. Ezúttal mindenhez hozzátettünk egy kicsit még...
És milyen jól tettük, mert ezúttal is sokan tették tiszteletüket az esténken, a második alkalom után pedig végre teljessé vált a kép, miről is fog szólni ez a rendezvénysorozat, és mi is vele a mi célunk. A résztvevők elmondása szerint pedig jó úton halad a sorozat, már amennyiben segít nekünk mindenki egy kicsit és eljön legközelebb is. Cserébe pedig mégtöbb ajándék, még finomabb welcome drinkek, és mégtöbb ajándék ital, hogy jobban meg tudjuk emészteni a szakmai beszélgetéseket.
A legutóbbi ReklámKlubban,melynek a Paulaner's Platz adott otthont, „Az Év Honlapja” pályázat szakmai zsűrije tartott értékes szakmai perceket nekünk. Kezdés képpen Dr. Eszes István főiskolai tanár, aki az internet általános mai helyzetéről, és várható jövőbeni fejlődéséről tartott prezentációt. Természetesen nem véletlen a témaválasztás, hiszen a workshop témája ezúttal az Online is our Line volt.
Ezt követően Béres Ferenc Attila vette át a szót, aki minden hasznos tanáccsal ellátta a hallgatóságot, aki esetleg az év honlapjának büszke tulajdonosa akar lenni. Ugye mindenki tudja, hogy kitolták a jelentkezési határidőt? Sohasem késő! . Külön öröm volt számunkra, hogy több, a versenyen már korábban pályázott honlaptulajdonos is jelen volt.
A két előadás kerekasztal beszélgetésbe torkollott, ami pedig hamar parázs vitát szült, csakhamar előkerült ugyanis a híres indán neves gerilla trükk, amiről mi is írtunk a napokban. Ez egy megosztó téma, a cikkben mi is részletesen kifejtettük a véleményünket, a ReklámKlubban pedig a közönség is így tett. A beszélgetés Szabó-Dudás Péter, Béres Szilárd, Debreczeni Barnabás és Laczkó Gábor nélkül pedig nem lehetett volna teljes.
Természetesen egy ilyen este nem szólhat csak a szakmázásról, hamar átvette a szerepet a hangos zene és a folyékony kenyér, melyre így utólag visszagondolva sem lehetett semmi panaszunk.
Nem mersz ismerkedni? Odamenni egy „idegen” szakmai kollégádhoz? Ez sem gond, a névjegykártyákra akasztott QR kódos játékunk segített belendíteni néhány döcögősen induló beszélgetést. A rengeteg kisorsolt ajándékról, exkluzív parfüm szettekről pedig jobb, ha nem is mesélek már, a legjobb, ha legközelebb az is eljön, aki most valamiért kihagyta, és megismer minket személyesen is. Mert mi novemberben is ott leszünk.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Analóg kézi és digitális, színes és fekete-fehér fotó labor, igazolványképtől az óriásplakátig
Cégnév: Bigfoto Bt.
Cím: Labor: II. Budapest,...
További információk