FaceBook blog.hu
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés

Szavazások

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
12%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
15%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
14%
Tetszenek, és működnek is.
16%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
40%

Mennyire veszi figyelembe a szakma trendjeit?

Nem érdekes, csak a megrendelő elvárásai.
31%
Amennyire lehet, beleépítjük a kampányainkba.
31%
Az elméleteket meghagyom a kutatóknak, tanároknak.
12%
Elolvasom, érdekel, de nem változik semmi.
25%
Nem érdekel, szerintem nem is igazak, nagy szavak csupán.
0%

Ön szerint várható gazdasági fellendülés 2013-ban?

Nem fog változni drasztikusan semmi.
38%
Igen, valamekkora pozitív változást várunk
11%
Nem, ez az év rosszabb lesz mint 2012
19%
Igen, minden jel erre mutat.
30%

Ön szerint van elég alkalom, hogy a szakma találkozzon?

Igen, sok marketinges rendezvény van.
36%
Igen, még sok is, alig tudok választani.
13%
Nincs és nem is kell.
27%
Nincs, de lenne rá igény.
22%

Ön szerint várható IMF megállapodás a közeljövőben?

Igen, már közel a cél.
9%
Igen, de még addig sokat kell tenni.
2%
Nem, és nem is akarjuk mi azt.
16%
Nem, a dolgok rossz irányba haladnak.
37%
Igen, még az idén.
6%
Nem érdekel a politika.
27%

Elégedett a választási eredményekkel?

Igen, Obama a jó úton tartja az USA-t
26%
Igen, de megnéztem voltam Romney mire jut elnökként
11%
Nem, szerintem Obama nem volt markáns vezető
3%
Nem, én Mitt Romney-nak drukkoltam
26%
Nem érdekel a politika
30%

Mit várt az amerikai elnökválasztástól?

Obama győzelmét
60%
Mitt Romney győzelmét
40%

Ön vásárol kizárólag webshopban?

Igen, de csak akkor, ha előtte kézbe fogtam a terméket valahol
10%
Igen, és vagy tetszik, vagy nem, kockáztatok
4%
Sohasem, nem bízom a kiszállításban
13%
Nem, ez még nekem túlságosan új dolog
26%
Persze, ha olyan terméket veszek, aminek ismerem a paramétereit
45%

Az Ön cége szervez idén ősszel Team Buildinget?

Nem, de most ki akarjuk próbálni.
7%
Nem, soha nem is volt divat nálunk.
19%
Nem, sajnos a keret megszűnt ezekre.
7%
Igen, de ez csak az alkohol körül forog.
38%
Igen, és ezek remek dolgok.
23%
Igen, de van mit fejleszeni rajta.
3%

Mi alapján választ Wellness központot?

Blogok, cikkek alapján
24%
Baráti tapasztalatok alapján
14%
Beleugrunk az ismeretlenbe, lesz ami lesz
4%
Kuponos oldalak kínálatából választunk
39%
Távolságok alapján választunk helyszínt
3%
Nem járunk wellnessezni
8%
A szálloda saját kommunikációja alapján
4%

Mindjárt itt az ősz!

Megint várhatok egy évet a balatoni nyárra
16%
Végre rajtam a sor, és én megyek pihenni!
3%
És Nekem nem változik semmi.
40%
Ami jó, mert indulnak a sorozataim.
16%
És már megint itt a suli, és a vizsgák.
22%

Volt már idén nyaralni?

Igen, de csak az itthon
17%
Voltam, és külföldön töltöttük el
19%
Nem voltam, idén nyáron semmi időm
3%
Nem, csak néha egy hosszúhétvége
15%
Nem voltam még, de ősszel bepótoljuk
23%
Túl van lihegve ez a nyaralás, pihenni bármikor lehet
19%

Nézi az Olimpiát?

Csak a magyar érdekeltségűeket
28%
Nem, hidegen hagy a sport
8%
Csak a család miatt nézem
2%
Csak néhány számot nézek.
20%
Alkalomadtán, ha a TV elé kerülök
25%
Igen, szinte minden nap
14%

Az ön cége megtalálható a Facebookon?

Igen, aktív profilunk van, ritkább jelenléttel.
19%
Igen, de csak alapvető dolgokkal jelenünk meg.
12%
Igen, kommunikációnk alappillére.
45%
Csak azért vagyunk fent, mert ez társadalmi elvárás.
3%
Nem, komolytalannak tartom.
12%
Nem, de érdekelne a téma és kutatások.
6%

Tévéreklámblokk alatt váltasz csatornát?

Igen, nem érdekelnek a reklámok
36%
Nem, végignézem a reklámokat
11%
Nem, de nem nézem a reklámokat
19%
Csak az érdekes reklámra kapom fel a fejem
21%
Nincs tévém vagy nem nézek tévét
11%

Melyik hazai könnyűzenei fesztivált választanád?

Balaton Sound
20%
Efott
7%
Fezen Fesztivál
2%
Hegyalja Fesztivál
12%
LikeFest
2%
Pannónia Fesztivál
5%
Szegedi Ifjúsági Napok
6%
Sziget Fesztivál
18%
Volt Fesztivál
10%
Egyéb
12%

Óvodások világítanak rá a kreativitásunk hiányára a Lenovo új kampányában

Talán már mindannyiunkban felmerült a kérdés, hogy miért veszik el a gyermekkori kreativitásunk a felnőtté válás során? A Lenovo új, legkreatívabb terméke a Yoga Book bevezetése kapcsán többek között erre a kérdésre is kereste a választ, és...

Tovább

Westend City Center ünnepi kampány: Főszerepben a karácsonyfák

Több platformon futó karácsonyi kampányt indított a WestEnd City Center. A bevásárlóközpont legújabb tévészpotja, amelyet a közterületi és sajtóhirdetésekkel együtt a Springer & Jacoby Budapest reklámügynökség készített, emberi szereplők...

Tovább

A Generali kutatása lerántja a leplet a leggyakoribb félelmeinkről

Mitől félünk a legjobban? Aggódunk a testi épségünkért, a szeretteinkért, a vagyontárgyainkért, de úgy tűnik, a pénzünket még az egészségünknél is jobban féltjük. A Generali kutatása lerántja a leplet a leggyakoribb félelmeinkről, és az is...

Tovább

Jellegzetes magyar elemekkel tarkított karácsonyi filmet mutat be az Unicum

A családi hagyományokat és a családot összetartó erőket helyezi a középpontjába a Zwack Unicum kisfilmje, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el. A film célja az apa-fiú kapcsolatok ábrázolása, amelyben azt...

Tovább

A paralimpikonokat támogatja a Kenderesi Sajtburesz - A fiatal olimpikon saját burgert kapott a Zingtől

Saját burgert kapott Kenderesi Tamás olimpikon, amely november 24-től kapható a Zing éttermeiben. A kezdeményezés jótékony célt szolgál, mert minden eladott Sajtburesz árából karácsonyig a hazai paralimpikonokat támogatja a Zing Burger. A Sajtbureszt...

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Én vagyok a gumicukor királylányod! - Való Világ 6 -

Új év, régi-új TV műsor. Elkezdődött a Való Világ legfrissebb és minden eddiginél izgalmasabb, fesztelenebb, oldottabb vagy inkább primitívebb szériája.

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

Milliárdosok klubjába került a Szallas.hu

Márciustól már 5 kontinensre utaztat a magyar szállásközvetítő.

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új arculata lett a MÜSZI-nek

Új arculattal vág neki az ősznek a Müszi. A szeptemberi Újranyitogató hétre már ezzel a külsővel jelentkeznek.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

Változás a UPC Magyarország élén: Robert Redeleanu váltja Magnus Ternsjőt a vezérigazgatói székben

2016. szeptember 1-jei hatállyal Robert Redeleanu tölti be a UPC Magyarország Kft. vezérigazgatói pozícióját.

Tovább

04

1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Art of Print

Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk

hirdetés

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. Bank bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklám reklam reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis