Régóta hangoztatott vágy, hogy ezen szerteágazó marketingkommunikációs szakma egyes részterületei összehangolva, egységet alkotva hozzanak létre valami olyat, amely méltó a reklámvilághoz, valós képet mutat a szakmáról a szakmának és a nagyközönségnek egyaránt...
Mindezt úgy tudja megtenni, hogy az egyes területek képviselői piaci súlyukhoz mérten, méltó egyedi megjelenést kapjanak, de egy nagyívű összefogás keretében valósítsák meg. Ezzel a céllal született meg ReklámFESZT alapötlete. A Reklámfeszt megrendezésében a kezdeményezést az MRSZ vállalta fel, és további tizennégy szakmai szervezet csatlakozott:
A szakmai minőség és a koherens végeredmény biztosítása érdekében mindazonáltal a résztvevő szövetségek közös szakmai grémiumot hoztak létre, melynek tagjai: Mezriczky László, Nagy Bálint, Gosztonyi Csaba, Pőcze Balázs, Urbán Zsolt.
A ReklámFESZT egy olyan eseménysorozat, ahol a lehető legtöbb felületen, közegben, formában és módon mutathatja meg a marketingkommunikációs szakma ezer oldalát. Ez a rendezvény lehetőséget ad arra a szakma elkötelezettjeinek, hogy egy olyan platform jöhessen létre, ahol mindenki könnyedén megtalálja azt, amely számára fontos, aktuális és érdekes. Ezen az eseményen minden a reklámról szól – a reklámkészítőkről, a reklámnak felületet adókról, a reklámot kutatókról, a reklámot fogyasztókról, a magyar és a nemzetközi reklámvilágról, és mindenről, amely valamilyen módon kapcsolódik ehhez a területhez.
A ReklámFESZT központi koordinációját, arculatát, kommunikációját, médiafoglalásait, rendezvényszervezési feladatait a HD GROUP Kommunikációs Ügynökség látja el.
Természetesen a rendezvényen a Reklámipar is képviselteti magát, méghozzá a negyedik, utolsó napon. Az előadások a lehető leggyakorlatisabb tudást adják majd, így aki ügyesen jegyzetel, ténylegesen használható tudást kap, ha ellátogat workshopunkra, pénteken 9:00-13:00 között. Ha elege van abból, hogy a legtöbb konferencia nem szól másról, mint egy általános, mindenbe belenyúló prezentáció levetítéséről, azt hiszem érdemes egy kis időt eltölteni az Akvárium Borbárjában.
A Reklámipar programja:
- Barter magasabb szinten. Word-of-mouth (Maxxon Kft., Romsics Csilla ügyvezető)
- „Where is the money Lebowski?” – Lehet-e kreatív a sales-támogatás? (Adamsky Advertising Kft., Vaszary Ádám ügyvezető)
- Innovatív és egyedi nyomdai megoldások. ( PrimeRate Kft., Dr. Tomcsányi Péter ügyvezető)
- Hatékony email marketing, hogy az az üzenet ne a spambe landoljon! (Hírek Média Kft., Fialka Krisztina üzletág igazgató)
- Érzékszervi marketing - nemzetközi megoldások, hazai tapasztalatok (Mood Media Kft., Németh Kinga értékesítési igazgató)
- Kerekasztal beszélgetés - a meghívott előadókkal és a közönség bevonásával.
A ReklámFESZT részletes programjaiért, és egyéb információkért, jegyrendelésért érdemes meglátogatni a rendezvény hivatalos oldalát.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégünk a digitális technológiát alkalmazó nyomdák elsői közt, 2003 óta kíínál nyomdai szolgáltatásokat a piac különböző szegmensei számára...
További információk