Szeretnél többet tudni a kríziskommunikációról? Akkor regisztrálj a Menedzserképző Központ által megrendezésre kerülő 'Kríziskommunikációs workshopra'!
A vállalat elismertségében, sőt a márkaérték alakulásában is egyre nagyobb szerepet játszik a kommunikáció. A digitális kommunikáció interaktív tereiben mindennek nyoma marad, ezért kulcsfontosságú a különböző krízishelyzetekre való felkészülés, kipattanásuk azonosítása és azonnali, megfelelő kezelése.
A korábban előszeretettel hangoztatott „a negatív reklám is reklám” – tézis egyre inkább megdőlni látszik. A Menedzserképző Központ és a One on One Kommunikáció workshop-ján vezető kommunikációs szakemberek tapasztalatai, tippjei segítségével szerezhetnek a résztvevők értékes praktikákat a krízisek kirobbanását, kezelését illetően. Emellett „hétpróbás médiamunkások” segítségével elemzünk nagy port kavart hazai vállalati kríziseket és a rájuk adott hol sikeres, hol elhibázott válaszokat. A nap folyamán pedig minden résztvevő valósághű interjúhelyzetben teheti próbára saját magát, hogyan is reagálna ha holnap az ő irodája előtt toporogna a híradó stábja…
Részletes program:
08.40 – 09.00 Regisztráció
09.00 – 09.45 Kríziskommunikációs helyzetek egy szervezet életében
Kovács-Gajdács János ügyvezető, One on One Kommunikáció
09.45 – 10.15 A szervezeti krízis újságírói szemmel
Bocskay Zsolt egykori MTV híradó főszerkesztő; online főszerkesztő, Népszava
10.15 – 11.00 Esettanulmány
Elemzők:
Bocskay Zsolt egykori MTV híradó főszerkesztő; online főszerkesztő, Népszava
Hőnyi Gyula vezető szerkesztő, Napi Gazdaság
Kovács-Gajdács János ügyvezető, One on One Kommunikáció
11.00 – 12.00 Kríziskommunikáció a gyakorlatban - beszélgetés
Résztvevők:
Lesti Mónika kommunikációs osztályvezető, K&H Csoport
Pellion Ágnes kommunikációs igazgató, Ernst & Young
Tanácsadó Kft.
Dr. Szűcs Annamária kommunikációs igazgató, BVK Holding Zrt.
12.00 – 12.45 Ebédszünet
12.45 – 14.45 Kríziskommunikációs helyzetgyakorlatok I.
Egyéni gyakorlatok szimulált kríziskommunikációs helyzetekben riporter és operatőr segítségével. A helyzetek megoldásait közösen elemezzük és értékeljük.
14.45 – 15.00 Kávészünet
15.00 – 16.30 Kríziskommunikációs helyzetgyakorlatok II.
16.30 – Programzárás
Az esemény programjáról a Menedzserképző Központ honlapján olvashatnak az érdeklődők.
A reklamipar.hu olvasói, partnerei részére egyedi kedvezményt biztosítanak a szervezők, mely kizárólag az alábbi felületen érvényesíthető:
http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/reklamipar/14.html
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk