„Képzeljük el, milyen volna, ha egy hang az asztalfiókból néha szólna, hogy „költs többet a Facebook-ra”, vagy esetleg figyelmeztetne, hogy „túl kevés releváns kulcsszó található a SEO-linkekben”.”
Kezdünk talán egy kicsit elkényelmesedni: az autóban például egy géphang mondja meg, hogy merre menjünk, ha valahová utazunk. „A következő lehetőségnél forduljon jobbra” - így utasít bennünket a GPS, és valljuk be, mi legtöbbször engedelmesen tekerjük is a kormányt a megadott irányba. Azért is nagyon kényelmes megoldás ez, mert ha véletlenül mégis eltévedünk, lehet a gépre mutogatni a kudarc miatt.
Néha úgy érezhetjük, hogy nem jönne rosszul egy hasonló navigációs berendezés az élet más területein, például a munkában sem. Képzeljük el, milyen volna, ha egy hang az asztalfiókból néha szólna, hogy „költs többet a Facebook-ra”, vagy esetleg figyelmeztetne, hogy „túl kevés releváns kulcsszó található a SEO-linkekben”. Pedig nem lenne túl hasznos egy ilyen készülék: ha az autós GPS félre is vezeti az embert, még mindig van lehetőség visszafordulni, ám ha rossz helyre folyik el a vállalat online marketingre fordított büdzséje, azt már nem lehet visszahozni. Nincs mese, a „marketingnavigációs készülék” helyett más megoldást kell keresni.
A Menedzserképző Központ ugyanazt a megoldást ajánlja, amit az autósok is alkalmaznak, ha félrevezeti őket a GPS: meg kell kérdezni nálunk tapasztaltabb, jobb helyismerettel rendelkező embereket a helyes irányról. Az október eleji, budapesti, „Marketing megoldások kijelzőre optimalizálva” című konferencián tapasztalt szakemberek osztják meg a gyakorlatban is kipróbált tudásukat a résztvevőkkel. A hallgatók megtudhatják merre találhatók a biztos, jól kitaposott ösvények, és az új, felfedezésre váró útvonalak az online marketing világában.
A rendezvényről bővebben a szervező honlapján olvashatnak az érdeklődők. A reklamipar.hu olvasói, partnerei részére egyedi kedvezményt biztosít a Menedzserképző Központ, mely kizárólag az alábbi felületen érvényesíthető:
http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/reklamipar/16.html
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk