A Heineken nemzetközi szinten és a hazai piacon is a kulturált fogyasztás mellett kampányol évek óta.
A sörivás az élvezetről, a baráti összejövetelekről, új élményekről és kedélyes időtöltésről szól.
A Heineken nemzetközi szinten és a hazai piacon is a kulturált fogyasztás mellett kampányol évek óta. A sörivás az élvezetről, a baráti összejövetelekről, új élményekről és kedélyes időtöltésről szól.
A Heineken Hungária felelős vállalatként komoly energiát fektet a mértékletes alkoholfogyasztás népszerűsítésébe. 2011-ben, a "Hol a határ?" néven futó programjában széles körű kutatást folytatott, hogy választ kapjon arra a kérdésre: A szülők milyen példát mutatnak gyermekeiknek az alkoholfogyasztás terén? A felmérésben több mint 3.300 szülő vett részt, a kiértékelés alapján a hazai helyzet alapvetően nem aggasztó, de van még hova fejlődni.
A mértéktelen fogyasztás nem csak butaság, de egyáltalán nem menő, mindemellett egészségtelen is.
Kutatási adatok szerint a túlzásba vitt alkoholfogyasztás problémája leginkább a fiatalokat érinti. Az ő fogyasztási szokásaik kialakulásában pedig a gyermekkori családi minták és a kortársak viselkedése a legfontosabb. Míg 2010-ben a kortársak befolyásoló ereje volt a program központjában, 2011-ben elsősorban a szülőkre koncentrált a vállalat.
A website-on publikálták azt a szülőknek szóló felmérő tesztet, amely célja az volt, hogy a kitöltésre vállalkozó szülők gyors visszajelzést kapjanak alkoholfogyasztáshoz fűződő saját viszonyukról, amely valószínűleg szorosan összefügg azzal, hogy milyen mintákat adnak át gyerekeiknek.
A tesztet eddig 3300 szülő töltötte ki, a szám pedig folyamatosan növekszik. A kérdésekre adott válaszok alapján elmondható, ugyan a szülők nagy része alapvetően felelősségteljesen, megfontoltan viszonyul az alkoholfogyasztás veszélyeihez, de sok területen van még mit fejlődni.
A válaszadók 75%-a esett az ún. optimális, egészséges kategóriába, ugyanakkor érdekes adat, hogy a fennmaradó 25% megoszlik a két véglet között. 10% tartozik a problematikus, bizonytalan kategóriába, 15% pedig a teljes absztinenciát választja.
További érdekes összefüggés, hogy sok szülő nem veszi figyelembe a direkt és indirekt üzenetek közötti párhuzam jelentőségét. Pedig a mindennapokban, a szülővel való együttélés során a fiatalok számára rengeteg spontán szituáció adódik, amelyben szabadon tanulmányozhatják a felnőttek és az alkohol kapcsolatát. Ilyenek például a szülők ivásával kapcsolatos közvetlen élmények, de akár a mások lerészegedését kísérő kommentárok, felmentő, elismerő vagy bagatellizáló megjegyzések is.
"A család alkoholfogyasztásra vonatkozó üzenetei direkt és indirekt úton is zajlanak. Direkt szülői üzenetnek hívjuk például az alkoholfogyasztás tiltását vagy megengedését. Ezek lényegesek, de hatásukat felülírhatják, vagy akár teljesen ki is olthatják, hogy mit mutatunk indirekt módon. A Heineken felelős alkoholprogramjában többek között ezekre a kényes területekre is rávilágítunk." - tette hozzá Kiss Éva a Heineken Hungária vállalati kommunikációs menedzsere.
(BrandTrend)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Globe Master Kft.
Cím: Budapest, 1115 Somogyi út 19.
Telefon: 06 1 781 1660, 06 30 403 3170, 06 30 350 7321
E-mail:...
További információk