A djuice banánt varázsol a használt mobilokból. Kurkászd elő régi telefonodat, mert a djuice készülékcsere akciójában minden visszahozott készülék egy adag banánt ér a Fővárosi Állatkert majmainak!
Mit eszik a majom? Többek közt banánt. Hogy mi köze ennek a mobilokhoz? A válasz egyszerű: a djuice a Fővárosi Állat- és Növénykerttel közösen pörgeti tovább használt mobil begyűjtő akcióját, és most a visszahozott készülékek után egy adag ínycsiklandozó banánt biztosít az Állatkert majmainak. A banánakció ideje alatt online Monkey Show sorozat alapozza meg az állati hangulatot a djuice weboldalán. Az akcióban résztvevő fiatalok pedig automatikusan Arany Banán díjért és egyéves állatkerti belépőért is pályáznak.
A djuice rendszeresen kínál vásárlási kedvezményt azoknak, akik a környezettudatosság jegyében az üzletben leadják használt mobiljukat. Az akciót most továbbfejlesztette a fiatalok mobilmárkája, és a Fővárosi Állat és Növénykerttel együttműködésben hatalmas banángyűjtésbe kezd. Április 3. és május 17. között minden, az akció keretében visszaváltott mobiltelefon után egy adag banánt biztosít a djuice az állatkert majmainak: ami a fiataloknak 5000 Ft kedvezményt jelent, az a majmoknak egy adag ízletes banánt!
A banángyűjtő akció és az Állatkert majmainak népszerűsítésére egy 14 részesre tervezett online sorozattal jelentkezik a djuice. A Monkey Show újszerű megközelítésben mutatja be az 1866 óta működő Fővárosi Állat- és Növénykert népszerű majom-lakóit. 18 különböző fajhoz tartozó 88 majom él itt, amelyek között szigorú hierarchia figyelhető meg, és mindenkinek megvan a saját története. A gorillák között a Nyugat-Afrikából származó Golo a vezérhím, míg az aranyhasú mangábék között Kálmáné a „trón”. A látogatók imádják a 2 mókás mókusmajmot, Arankát és Bíborkát, valamint a Csilla Mandagóra névre keresztelt mandrillt is. Igazi nagy kedvencek Moira és Vilmos, a két orángután kölyök, akik nap mint nap kellemes perceket szereznek rajongóiknak.
A djuice Monkey Show-ja viszont nem csak a majomház falai között forog: a sorozat főhősei a két, majomsámán által elvarázsolt, emberbőrbe bújt maki, akik majomlelkükkel, de emberi testben izgalmas kalandokba keverednek, hogy a nagyváros forgatagában teljesítsék banángyűjtő küldetésüket, ami révén visszajuthatnak az áhított majomközösségbe.
Az akcióban való részvétellel a fiatalok automatikusan esélyessé válnak a djuice Arany Banán díj és az egyéves állatkerti belépő megszerzésére is! Azok a fiatalok, akik április 2. és május 17. között részt vesznek az akcióban, és így visszahozott készülékükkel támogatják a kis banánimádókat, indulnak a djuice Arany Banán díjért, ami mellé egy egyéves Állatkerti belépő is jár. Az új előfizetők megduplázhatják esélyüket az Arany Banán díjra, ha a djuice Facebook oldalán elérhető mém-generátor alkalmazásban bizonyítják, hogy értik a majmok lelkének minden rezdülését: a feladat nem más, mint a Monkey Show-ból kiragadott sokatmondó képkockákhoz kreatív gondolatokat írni, hogy vajon mire gondolt, mit tett éppen a képen látható majom.
Gyűljenek tehát a banánok, szülessenek mémek és legyen a fiatalok zsebében menő mobil!
A Monkey Show trailerje:
További részletek:
www.djuice.hu/monkeyshow
www.facebook.com/djuice.hungary
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk