Negyedik alkalommal indult el az Örökbefogadási Program, idén a Pedigree megduplázza a felajánlásokat.
2012- ben, a megújult Pedigree Örökbefogadási Program keretében, minden Magyarországon hivatalosan regisztrált állatmenhelynek lehetősége van, hogy duplázott adományokat gyűjthessen. A támogatások egy közös számlálóra érkeznek, ahol Pedigree összesen hatmillió forintig duplázza meg az összegeket, így az adományok összértéke akár az évi 12 millió forintot is elérheti. Az egyedülálló kezdeményezés a program Facebook klubján keresztül zajlik, az összegyűlt adományokat pedig a program weboldalán követhetik nyomon az állatbarátok. Egy hét alatt több mint 400 ezer forint gyűlt össze, az összeg pedig folyamatosan nő.
A kampány egész évben tart, a menhelyek minden, a Pedigree-vel közösen összegyűjtött egymillió forint után kapják kézhez az adományokat. A cél, hogy minél hamarabb összegyűljön az évi 12 millió forint adomány, de a kampány ennek elérése után is folytatódni fog.
Az idei programban részt vevő állatmenhelyek folyamatosan kampányolhatnak maguk mellett, de a Pedigree hivatalosan is bemutatja őket a program Facebook oldalán. Hetente két menhelynek van lehetősége a Pedigree által bemutatkozni, akik közül az első páros a győri Emberek az Állatokért Alapítvány, és a budapesti Rex Kutyaotthon Alapítvány voltak. A menhelyek a bemutatkozás során beszámolhatnak tervezett idei programjaikról, adományozásra buzdíthatják a klubtagokat, vagy gazdit kereshetnek a legnehezebb sorsú menhelyi kutyáik számára.
„Remek lehetőségnek tartjuk ezt az új kezdeményezést, ami egy jó eszköz arra, hogy megmutathassuk magunkat országszerte, egy több ezer fős közösség előtt, és kampányolhassunk magunk mellett” – mondta el Magyar Gabriella, a győri állatmenhely munkatársa.
Ahogy a korábbi években, idén is Hegyi Barbara színművésznő a kampány nagykövete, aki a megújult adományozási mechanizmushoz kapcsolódón elmondta: „Nagyon örülök, hogy idén tovább fejlődött a program, így még több állatmenhely kap támogatási lehetőséget. Ez egy jó eszköz arra, hogy a menhelyek megmutathassák magukat, ráadásul így mindenki segíthet rajtuk pár kattintással. A Pedigree tálcán kínálja a segítséget, sőt, meg is duplázza a felajánlásokat, így nincs kifogás, együtt javíthatunk a menhelyi kutyák életén! Remélem, minél több adomány gyűlik össze az idei kampányban.”
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Az Adanima Consulting Kft fő feladata: kommunikációs ügynökség, különösen média kommunikáció, s médiatervezés
Cégnév: Adanima Consulting...
További információk