Örömmel csatlakozott a közszolgálati média összes csatornája a környezetvédelmi államtitkárság által másodízben meghirdetett önkéntes hulladékgyűjtő akcióhoz, és segíti annak sikerességét minden általa elérhető kommunikációs eszközzel.
Örömmel csatlakozott a közszolgálati média összes csatornája a környezetvédelmi államtitkárság által másodízben meghirdetett önkéntes hulladékgyűjtő akcióhoz, és segíti annak sikerességét minden általa elérhető kommunikációs eszközzel - közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap kommunikációs igazgatósága az MTI-vel.
Úgy fogalmaztak: "tettük ezt annál is inkább, mert a közszolgálati televízióban csaknem húszéves hagyománya van a hasonló akciónapoknak. Most összesítve erőinket, a civil aktivitáson és lelkesedésen túl a Vidékfejlesztési és a Belügyminisztérium olyan infrastrukturális hátteret biztosít az 'országtakarítók' számára, amely megsokszorozza erőinket".
Reményeik szerint a várható sikerhez, a szervezés hatékonyságához hozzájárul a közmédia szinte példátlan intenzitású kampánya. Rádiócsatornáikon, televíziós műsoraikban három hét alatt 97 alkalommal, 570 műsorpercben, azaz csaknem 10 óra tiszta műsoridőben foglalkoztak a témával. Ezenkívül ötféle figyelemfelkeltő spotot készítettek, amelyet szintén naponta többször sugároztak csatornáikon.
Mint írták, a vendégek és a témák kiválasztásánál elsősorban a civil szférára építettek; a TeSzedd akció nagykövetei a közmédia népszerű képernyősei és ismert civilek.
Rámutattak: a projekt bemutatásából, általában a hulladékgazdálkodással, a hulladék újrahasznosításával foglalkozó összeállításokkal, a "szemetelni nem bűn" attitűd megváltoztatásával, a civil összefogás erejének bemutatásával szinte minden közéleti magazin, szolgáltató műsor, a hírszolgáltatás, sőt még a kulturális szerkesztőség is kivette részét.
A közszolgálati médiumok szombat reggeltől estig nyomon követik az eseményeket. Az m1 Ma Reggel című és a Kossuth Rádió Szombat Reggel című magazinja az előkészületekről, a Szombat Délelőtt című rádióműsor a már megkezdett munkáról, a déli Híradó és Krónika az addig eltelt fél nap eseményeiről tudósít.
Az m1 szombat délután 90 perces rendkívüli adással jelentkezik 15.00 órától 16.30-ig. Itt mutatják be az egész nap forgató stábok riportjait, a legérdekesebb, a legextrémebb helyzeteket és helyeket. A nap további eseményeit estig követik a közmédia televíziós és rádiós hírműsorai.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: Célunk, hogy az ötlettől a kivitelezésig rendelkezésre álljunk és az ügyfeleink kérésének, igényének megfelelő gyors és színvonalas...
További információk