Hat energiaszolgáltató indított közös kampányt a tudatos energiafogyasztásért.Legyen Ön is tudatos energiafogyasztó...
... névvel indított kampányt a hat nagy gáz és villamosenergia szolgáltató az energiahatékonyság növelése érdekében, a Magyar Energia Hivatal szakmai támogatása mellettAz összefogás eddig példa nélküli: Magyarországon először készítenek közös kampányt a piacon egymás versenytársaiként fellépő szolgáltatók. A kampány célja a fogyasztói magatartás megváltoztatása. A kampány arca Erős Antónia, az RTL Klub Híradójának népszerű műsorvezetője.
A fogyasztói magatartás megváltoztatása áll a középpontjában annak a július 16-tól októberig tartó tudatos energiafogyasztásra felhívó kampánynak, amelyet a hat nagy szolgáltató közösen indított. A szolgáltatók a kampány során hatékony energiafelhasználási tippeket adnak a fogyasztóknak. Céljuk a racionális fogyasztási szokások kialakítása.
„A földgázért és villamos energiáért fizetendő díjak megállapításáért alapvetően a Magyar Energia Hivatal felel, arról azonban nem szabad megfeledkeznünk, hogy a fenti díjakon kívül a számla végösszegét legnagyobb mértékben mégiscsak az elfogyasztott mennyiség befolyásolja, ez utóbbiért pedig a fogyasztó a felelős. Azzal, ha valaki okosan – ahogy mi nevezzük - hatékonyan fogyasztja az energiát, jelentősen mérsékelni tudja a kiadásait.” – mondta Horváth Péter a Magyar Energia Hivatal elnöke a kampány indulását bejelentő sajtótájékoztatón.
Az energiahatékonyság javítása minden tagállam, így Magyarország számára is fontos a saját nemzeti célkitűzéseinek teljesítéséhez, illetve hozzájárul a külső energiafüggőség és importszámla csökkentéséhez, belföldi munkahelyek teremtéséhez és a gazdasági növekedéshez.
Az Európai Unió energiahatékonysági direktívájának céljai között szerepel,hogy az az energiaszolgáltatók segítsék ügyfeleiket további energia-megtakarítás elérésében. Korábban már történt előrelépés a lakosság érdekeit szolgáló fogyasztásmérés és innovatív számlázás területén is.
A tudatos energiafogyasztásra felhívó kampány előzetesen hozzájárul az irányelvi rendelkezések teljesítéséhez.
A jövőbeni biztonságos és fenntartható energiagazdálkodás, az európai uniós irányelv alapján készült Nemzeti Energiastratégia megvalósításához - egyéb tényezők mellett – az iparág és a fogyasztók közös fellépésére van szükség. Példa nélküli, hogy a piacon egymás versenytársaiként működő földgáz- és villamosenergia szolgáltatók összefogtak, hogy tevékenyen vállaljanak részt a fogyasztói szemlélet megváltoztatásában és a tudatos felhasználói magatartás kialakításában.
A Magyar Energia Hivatal mint felelős szabályozó hatóság a Nemzeti Energiastratégia céljaival összhangban célul tűzte ki az energiahatékonyság előmozdítását, így egyértelműen a kampány szakmai támogatójaként lép fel.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk