A The Coca-Cola Company 5by20 néven átfogó programot indít a nők gazdasági szerepének erősítésére
A Coca-Cola bejelentette, hogy 2020-ra 5 millió nő gazdasági sikerét kívánja előmozdítani-közölte a cég. A 5by20 néven futó kezdeményezés kísérleti jelleggel indult el négy országban, majd összesen 12 országra terjesztik ki: Brazíliára, Kínára, Costa Ricára, Egyiptomra, Haitire, Indiára, Kenyára, Mexikóra, Nigériára, a Fülöp-szigetekre, Dél-Afrikára és Thaiföldre. Az 5by20 már ez év végéig jó eséllyel 300 000 nőt ér el. A programhoz az ENSZ női tagozata (UN Women) is csatlakozott.
Az üdítőipari világcég üzleti ismeretekhez, pénzügyi szolgáltatásokhoz és eszközökhöz biztosít hozzáférést a programban résztvevő nőknek, hogy sikeres vállalkozókká válásukkal virágzó és fenntartható közösségek létrejöttét segítse elő-hívják fel a figyelmet.
"A nőkre fordított figyelem mindig jó befektetés, mert ők a fenntartható gazdasági növekedés és fejlődés mozgatórugói "-mondta Muhtar Kent, a The Coca-Cola Company elnök-vezérigazgatója. "Izgatottan várom, hogy tényleg sikerül-e 5 millió nőt bevonnunk a programba. Mélyreható globális és üzleti hatása lesz annak, hogy segítünk átalakítani az életüket, és ezzel azokét a közösségeket is, amelyeknek meghatározó tagjai."
Kínában a 5by20 partnere a Kínai Nők Szövetsége (All China Women's Federation). Velük közösen indul a program Guanxi tartományban kísérleti jelleggel. Kenyában fiatal női vállalkozók kapnak üzleti képzést, kiskereskedelemben hasznosítható tudást és eszközöket, hogy a TechnoServe nevű céggel karöltve útnak indíthassák saját vállalkozásukat. Mexikóban szintén fiatal nők üzleti képzése indul, emellett a munkába állásra is felkészítik őket.
A cél érdekében a vállalat stratégiai partnerségre lépett az ENSZ női tagozatával is, amelynek keretében 40 000 nő gazdasági felemelkedését segítik Dél-Afrikában, Brazíliában és Egyiptomban a következő 3 évben. Az együttműködés 4 millió dolláros befektetést jelent a két fél részéről. Egyiptomban kiskereskedelmi kioszkokat biztosítanak a női vállalkozóknak, illetve üzleti képzést és mentori segítséget nyújtanak majd. Brazíliában a program az újrahasznosításra, a női kézművesek és közösségi vezetők elérésére fókuszál. Dél-Afrikában üzleti képzést és hálózatépítési ismereteket kapnak majd a kiskereskedők.
"A nőknek több lehetőséget kell adni, hogy teljes értékű és a férfiakkal egyenjogú szereplőként léphessenek fel a munkaerőpiacon. Számos tanulmány bizonyítja, hogy minél több női alkalmazottat foglalkoztat egy cég, annál magasabb szintű az innováció, a termelékenység és a profitráta is." - magyarázta Michelle Bachelet, az ENSZ női tagozatának vezetője. "Tagozatunk a nők gazdasági felzárkózását hivatott segíteni, mert ezzel tehetünk legtöbbet a női egyenjogúságért."
"A női vállalkozók sikerét világszerte sok minden gátolja" - mondta Charlott Oades, a
The Coca-Cola Company, Nők a Gazdasági Felemelkedésért szervezetének globális igazgatója. "Úgy véljük, a képzésekkel, a pénzügyi és támogató hálózatok elérhetővé tételével a nők könnyebben veszik majd az akadályokat és kiaknázzák a lehetőségeket, hogy fenntartható vállalkozásokat működtessenek."
A 5by20 kezdeményezéssel lefedett országok mellett a The Coca-Cola Company több más országban is erőfeszítéseket tesz a nők támogatására. A világcég júniusban tért vissza a burmai piacra. Ez alkalomból bejelentette, hogy a Coca-Cola Alapítvány 3 millió dollárral támogatja a Pact nevű helyi civilszervezetet, hogy elősegítse a nők gazdasági szerepének erősödését és a munkahelyteremtést WORTH nevű programjával.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk