Február 1-jével világméretű kampányt indít a H&M. A 48 ország piacán, közel 2800 üzlettel jelen lévő üzletlánc használtruhák gyűjtésébe kezd. Egy szatyor ruha egyenlő egy kedvezményre jogosító kuponnal.
Még decemberben tették közzé hivatalos oldalukon, hogy mire is készülnek 2013 elején. Mostanra csak pár nap maradt az akció kezdetéig, így ideje összepakolni az első szatyrokat. „Törekvéseink a fenntarthatóságra a szociális- és környezetvédelmi felelősség melletti elköteleződésen alapulnak. Szeretnénk valami jót tenni környezetünkért, ezért ajánljuk vásárlóinknak ezt a kényelmes megoldást. Elhordott vagy sérült ruháikat a H&M kijelölt üzleteiben hagyhatják.” – olvasható a www.hm.com oldalán.
A H&M divatvállalat lesz az első, aki globális használtruha gyűjtésbe kezd. A kezdeményezésen keresztül a márka vásárlói hozzájárulhatnak a természeti erőforrások megóvásához, de a környezetvédelmi károkat is csökkentik. Hogy hogyan?
A használt ruháid leadásával elkerülöd a textil nagymértékű pazarlását. A gyűjtőpontokon bármilyen márka, bármilyen állapotú ruhadarabját leadhatod. Cserébe kedvezményre jogosító kupont kapsz. Az összegyűjtött ruhákat a H&M partnere az I:Collect veszi át. Ők nézik át a ruhákat és döntik el, melyik darab újrafelhasználható, hogy ismét hordani lehessen.
Minden évben több tonnányi textilhulladékot gyártunk, melynek 95%-a (!) újra hordható lehetne. A Svédországban alapított H&M ezt a pazarlást szeretné a későbbiekben megelőzni, és élen járni a környezettudatosságban a divatválallatok között.
Tényleg nincs más hátra, mint bevetni magunkat a gardróbba és kiselejtezni a régi ruhákat, hogy februárban mi is teli szatyrokkal kereshessük fel a kijelölt boltokat. A kedvezményes kuponokkal pedig rögtön meg is vásárolhatjuk a legújabb H&M darabokat.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk