A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége két nagyszabású kampányt indít a Fogyasztók Világnapja alkalmából.
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) a Nemzetgazdasági Minisztérium támogatásával több mint ezer budapesti diák számára tartanak a Szövetség szakemberei előadást a fogyasztói tudatosság növelésének érdekében. Az általános- és középiskolai tanulmányok során csak elenyésző mértékben foglalkoznak a fogyasztóvédelmi ismeretek oktatásával, pedig a fiatal fogyasztók különösen védendő fogyasztónak minősülnek.
Éppen ezért a FEOSZ szakemberei ingyenes előadások keretein belül megismertetik a diákokat az alapvető fogyasztóvédelmi ismeretekkel, így például megtudhatják, mi a nyugta vagy a jótállási jegy szerepe, miért fontos az árfeltüntetés, vagy éppen azt, hogy milyen jogok illetik meg a kereskedővel szemben hibás termék vásárlása esetén. Szintén tanagyag lesz a békéltető testületek intézménye, melyről sok esetben még nem is hallottak az iskoláskorú fiatalok, pedig egy jogvita esetében ingyenes és gyors eljárás keretében segítik a fogyasztót érdekei érvényre juttatásában.
Az előadások interaktívan zajlanak 2013 májusáig bezáróan, a tanulók saját élményeiket, tapasztalataikat oszthatják meg az oktatókkal, akik kiegészítve az elhangzottakat, segítik az információszerzést. Az órák végén játékos szituációs feladatok révén alkalmazhatják is az elhangzottak során megszerzett ismereteket.
A Szövetség az ismeretterjesztő előadások mellett egy másik kampányt is indít a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesülettel és a Fogyasztóvédők Országos Egyesületével karöltve, ami pedig egy nyári tábor lesz, iskolások számára. Az Országos Fogyasztóvédelmi Sulitábor március 14-17. között várja majd Zánkán a 12-16 éves korosztályba tartozó fiatalokat. A táborban a fiatal fogyasztók játékos formában bővíthetik ismereteiket a fogyasztóvédelemről, amellett, hogy a Balaton közelségét is élvezhetik. A táborban résztvevő gyermekeket a Szövetség által 2012 novemberében meghirdetett verseny során a legjobb pályamunkát bemutató intézmények diákjai és pedagógusai képezik.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk