Március utolsó szombatján újra sötétségbe borul a világ több pontja, ezzel hívva fel a figyelmet a környezetszennyezés és a túlfogyasztás okozta problémákra.
Immár hetedik alkalommal rendezik meg a Föld Órája figyelemfelkeltő akciót, melynek lényege, hogy a résztvevők vállalják, hogy egy órára lekapcsolják a világítást, és áramtalanítják az elektromos berendezéseket.
Tavaly több mint 150 ország csatlakozott a kezdeményezéshez, ebből 6525 város és közel 2 milliárd ember vállalta, hogy nélkülözi az áramot egy órán át. Tavaly 1551 látványosság borult sötétségbe világszerte, köztük az Eiffel-torony, az Empire State Building, vagy éppen az Akropolisz. Magyarországon is sokan csatlakoztak az akcióhoz, szám szerint 93 település, 467 vállalat és intézmény, valamint körülbelül 9000 magányszemély. Az áram lekapcsolása nem okoz mérhető hatást, de itt nem is az a lényeg, hanem hogy felkeltsék az emberek figyelmét a pazarló és környezetszennyező életmód következtében kialakult problémákra.
A WWF hazai szervezete a West End tetején várja idén az érdeklődőket, ahol a főváros díszkivilágításának lekapcsolását követően a résztvevő hírességekkel meggyújtják az ország legnagyobb gyertyáját. A WWF március 1-je és 17-e között ugyanis gyertyagyűjtési akcióba kezdett, ahol több mint 1300 darabot sikerült összeszedniük. Ebből öntötték ki az 5 méter magas, jelképesen az ország legnagyobb gyertyáját. A hazai eseményen emellett kihirdetik a Föld órájának Fővárosát is, azaz azt a települést, ahonnan a legtöbben regisztráltak a WWF által létrehozott esemény weboldalára.
A nagyvállalatok közül többek között a Tesco idén is bejelentette, hogy csatlakozik a Föld Órája kezdeményezéshez, és valamennyi 3000 négyzetméternél nagyobb áruházában csökkenti a beltéri világítást. Sőt, a Tesco azt is vállalta, hogy a kültéri reklámjait teljes egészében elsötétíti egy egész órára. Az előzetes becslések szerint ezzel jelentős mennyiségű áramot takarít meg, összesen mintegy 1203 kWh-t. Az ezúton megtakarított energia mennyisége megfelel egy átlagos családi ház fél éves villamos energia fogyasztásának.
Márton Orsolya
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Blackbox Produkciós Ház Kft
Cím: 1277 Budapest, Pf. 56.
Telefon: 06 1 225 04 70, 06 20 521 8833
E-mail: info@blackboxprodukcio.hu...
További információk