Úgy tűnik a kozmetikumokat gyártó cégek végre jó útra tértek, lassan elköszönhetünk ugyanis a szintetikus illatanyagoktól, színezékektől és tartósítószerektől. A Dm-nek saját "vegán" márkája is van!
Az utóbbi években egyre nagyobb divatnak örvendenek a mesterséges anyagoktól és kőolajszármazékoktól mentes kozmetikumok. Feltehetőleg ez annak is betudható, hogy a női oldalról megnőtt a kereslet az efféle termékek iránt. Azt már tudjuk, mit nem tartalmaz egy natúr szempillaspirál, de pontos képe még csak keveseknek van ezekről a termékekről.
A natúrkozmetikumok lényege, hogy a lehető legnagyobb százalékban növényi anyagokból készüljenek, esetleg kis mértékben állati eredetű anyagokkal. Na nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni, általában ez a méz és a lanolin felhasználását jelenti. (A lanolin a friss gyapjúról öblítéskor leoldódott úgynevezett gyapjúzsír. Előszeretettel alkalmazzák a gyógyszeriparban és a szépségiparban is.) A natúrkozmetikumokban is lehet kémiai úton előállított anyag, ennek oka, hogy sok természetben is előforduló vegyület kitermelése aránytalanul drága lenne, illetve ezekkel helyettesíthetőek azok az összetevők is, amelyeket eddig használtak. Kiváltják a kőolajszármazékokat, például: a cetilalkoholt. Ez az anyag segíti a krémek beszívódását, mattít, bőrsimító, bőrpuhító hatása van.
Sokan keverik a natúrkozmetikumot a biokozmetikummal, pedig van különbség. Biokozmetikum csak olyan termék lehet, melyben ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származó alapanyagok vannak. Az ilyen kozmetikumok gyártását ellenőrizheti a BDIH, Ecocert, NaTrue, és a Soil Association.
Mostanra a nagyobb cégek is kifejlesztettek natúrkozmetikum márkákat. Hazánkban például a DM rukkolt elő ilyesmivel, az "alverde" márkacsoport termékei mind natúrkozmetikumok. Sőt a legtöbb "alverde" termék viseli a "vegan" jelzést is, mely azt jelenti, hogy azok kizárólag növények felhasználásával készülnek. Gyártanak "alverde" szempillaspirált, rúzst, alapozót, sampont, fogkrémet, arclemosót, tusfürdőt, dezodort, baba sampont, de még napolajat is.
Bakos Csenge M.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Vállalkozásunk azzal a céllal jött létre, hogy a rendezvények teljes skáláját felölelve, szakmai tapasztalattal, a megfelelő partnerekkel...
További információk