Április 18-án az Európai CSR Díjért zajló nemzeti verseny győzteseinek kihirdetésével egy időben harmadik alkalommal kerül megrendezésre a CSR piac kiállítás.
Erősödő összefogások a vállalati társadalmi felelősség jegyében.
Magyarországon is egyre fontosabb szempont, hogy a vállalatok figyelembe vegyék a társadalom érdekeit, tekintettel legyenek üzletfeleikre, beszállítóikra, alkalmazottaikra, részvényeseikre, de ugyanúgy a környezetükre is. Ennek a vállalati kultúrában terjedő szemléletnek az alapja az önkéntesség, tehát hogy az üzleti élet szereplői maguktól döntsenek a társadalom életszínvonalát javító viselkedésükről.
A Corporate Social Responsibility hazai terjedésének elősegítésére számos hazai program létezik, ilyen például az „Év Partnere”, amelyet 2010-ben indított útjára a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület. A program elsődleges célja, hogy olyan példa értékű szervezetekre, vállalkozásokra, intézményekre irányítsa a figyelmet, amelyek nem csak saját működésük sikerességét tartják fontosnak, hanem arra is törekszenek, hogy partnerség keretében segítséget, támogatást nyújtsanak mások számára. Ezek a partnerségi együttműködések jó példaként szolgálhatnak mind a szakmai, mind pedig a társadalmi környezet számára.
A programon túl közvetlen megállapodások is segítik a CSR kultúra terjedését. Ilyen rendkívül sikeres és európai szinten is úttörő kezdeményezés a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület és a Grundfos stratégiai partnersége, amely során olyan beszál¬lító fejlesztő programot alakítottak ki, amely képes motiválni a minél magasabb szintű vevői elvárásoknak való megfelelést, és egyben képes olyan menedzsment eszközt adni a beszállítóknak, melyet hatékonyan alkalmazhatnak versenyképességük jövőbeni fejlesztésére is.
A stratégiai partnerség egyik alapját az a felismerés képezte, hogy a globális nagyvállalatok beszerzési gyakorlata megnehezíti a helyi KKV-k érvényesülését a men-nyiségi és minőségi elvárások teljesítése tekintetében, valamint információ hiánnyal küszködnek a nagyvállalatok igényeit illetően.
A Grundfos és az Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület korábbi együttműködésére, a Szövetség alapküldetésére és az általuk kifejlesztett csoportos együtt-tanulásra épülően a Grundfos Beszállítói Kiválóság Program (Supplier Excellence Program, SEP) három fontos pillérre épül. Az első a módszertani támogatással megvalósított szervezeti helyzetfelmérés (önértékelés). A második a működési bizonytalanságok, hiányosságok megszüntetését megcélzó fejlesztések. A harmadik pedig a teljes programon átívelő tudás és jó gyakorlat megosztásának lehetősége.
Milyen közvetett gazdasági hasznai vannak az együttműködésnek? A kapott európai elismeréssel a programban résztvevő vállalatok és szolgáltatásaik marketing értéke megnőtt a meglévő és a leendő vevők felé. Megerősödött beszállítókká váltak, akik már kevésbé sérülékenyek, de megfelelően rugalmasak. Közös nyelvet beszélnek a vevőkkel – stratégiai szemléletet alakítottak ki a szervezeten belül. Megalapozták és fejlesztették házon belül a projekt-menedzsment munkastílust, ugyanis minél erősebb a helyi beszállítói bázis, annál stabilabb munkahelyeket tudnak teremteni. A program kezdete óta a családi vállalkozások létszáma is nőtt.
A CSR kultúra hazai terjedése és az erre épülő összefogások tehát elemi érdekei a magyar cégeknek is. A CSR Piac egy egész napos rendezvény keretében lehetőséget ad a vállalatoknak, hogy a társadalmi felelősségvállalás terén elért eredményeiket bemutassák az érdeklődőknek.
A rendezvény fővédnöke Szalai Piroska, a nők munkaerő-piaci helyzetének javításáért felelős miniszteri biztos.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk