FaceBook blog.hu

Marketing - CSR

Grundfos és a Kiválóságért Egyesület együtt a CSR piacon

2013.04.18

Április 18-án az Európai CSR Díjért zajló nemzeti verseny győzteseinek kihirdetésével egy időben harmadik alkalommal kerül megrendezésre a CSR piac kiállítás.

Erősödő összefogások a vállalati társadalmi felelősség jegyében.

Magyarországon is egyre fontosabb szempont, hogy a vállalatok figyelembe vegyék a társadalom érdekeit, tekintettel legyenek üzletfeleikre, beszállítóikra, alkalmazottaikra, részvényeseikre, de ugyanúgy a környezetükre is. Ennek a vállalati kultúrában terjedő szemléletnek az alapja az önkéntesség, tehát hogy az üzleti élet szereplői maguktól döntsenek a társadalom életszínvonalát javító viselkedésükről.

A Corporate Social Responsibility hazai terjedésének elősegítésére számos hazai program létezik, ilyen például az „Év Partnere”, amelyet 2010-ben indított útjára a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület. A program elsődleges célja, hogy olyan példa értékű szervezetekre, vállalkozásokra, intézményekre irányítsa a figyelmet, amelyek nem csak saját működésük sikerességét tartják fontosnak, hanem arra is törekszenek, hogy partnerség keretében segítséget, támogatást nyújtsanak mások számára. Ezek a partnerségi együttműködések jó példaként szolgálhatnak mind a szakmai, mind pedig a társadalmi környezet számára.

A programon túl közvetlen megállapodások is segítik a CSR kultúra terjedését. Ilyen rendkívül sikeres és európai szinten is úttörő kezdeményezés a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület és a Grundfos stratégiai partnersége, amely során olyan beszál¬lító fejlesztő programot alakítottak ki, amely képes motiválni a minél magasabb szintű vevői elvárásoknak való megfelelést, és egyben képes olyan menedzsment eszközt adni a beszállítóknak, melyet hatékonyan alkalmazhatnak versenyképességük jövőbeni fejlesztésére is.

A stratégiai partnerség egyik alapját az a felismerés képezte, hogy a globális nagyvállalatok beszerzési gyakorlata megnehezíti a helyi KKV-k érvényesülését a men-nyiségi és minőségi elvárások teljesítése tekintetében, valamint információ hiánnyal küszködnek a nagyvállalatok igényeit illetően.

A Grundfos és az Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület korábbi együttműködésére, a Szövetség alapküldetésére és az általuk kifejlesztett csoportos együtt-tanulásra épülően a Grundfos Beszállítói Kiválóság Program (Supplier Excellence Program, SEP) három fontos pillérre épül. Az első a módszertani támogatással megvalósított szervezeti helyzetfelmérés (önértékelés). A második a működési bizonytalanságok, hiányosságok megszüntetését megcélzó fejlesztések. A harmadik pedig a teljes programon átívelő tudás és jó gyakorlat megosztásának lehetősége.

Milyen közvetett gazdasági hasznai vannak az együttműködésnek? A kapott európai elismeréssel a programban résztvevő vállalatok és szolgáltatásaik marketing értéke megnőtt a meglévő és a leendő vevők felé. Megerősödött beszállítókká váltak, akik már kevésbé sérülékenyek, de megfelelően rugalmasak. Közös nyelvet beszélnek a vevőkkel – stratégiai szemléletet alakítottak ki a szervezeten belül. Megalapozták és fejlesztették házon belül a projekt-menedzsment munkastílust, ugyanis minél erősebb a helyi beszállítói bázis, annál stabilabb munkahelyeket tudnak teremteni. A program kezdete óta a családi vállalkozások létszáma is nőtt.

A CSR kultúra hazai terjedése és az erre épülő összefogások tehát elemi érdekei a magyar cégeknek is. A CSR Piac egy egész napos rendezvény keretében lehetőséget ad a vállalatoknak, hogy a társadalmi felelősségvállalás terén elért eredményeiket bemutassák az érdeklődőknek.

A rendezvény fővédnöke Szalai Piroska, a nők munkaerő-piaci helyzetének javításáért felelős miniszteri biztos.


SzK
(reklámipar)

 
Címkék: csr, innováció, márka, reklám
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

11

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

AdSafari Reklámszervező Kft.

Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft. Telefon: 06 30 292 0451 Fax: 06 1 226 11 45 E-mail: contact@adsafari.hu Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
98%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklám reklam reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis