A hátrányos helyzetűek lelki motivációját felvállaló „Nem adom fel” Alapítvány, és az értelmi sérültek munkaerő-piaci elhelyezkedését segítő Salva Vita Alapítvány nyerte a Provident 1%-os kampányokat segítő idei pályázatát.
A két győztes civil szervezet a Provident támogatásával 15-15 alkalomra szóló, 25 másodperces reklámmegjelenést nyert főműsoridőben, az egyszázalékos kampány legfontosabb időszakában. A felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogató Romaversitas különdíjban részesül.
A civil szervezetek egyszázalékos kampányainak támogatására kiírt pályázatra idén és tavaly is több mint 40 pályázat érkezett. A Provident Pénzügyi Zrt. pályázatán bármely olyan közhasznú civil szervezet részt vehetett, amely legalább két éve jogosult az 1 százalékos személyi jövedelemadó felajánlások fogadására és rendelkezik egy maximum 25 másodperces, televíziós sugárzásra alkalmas reklámfilmmel.
A beküldött anyagokat a Magyar Adományozói Fórum szakértői bírálták. Az értékelésnél nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a pályázó mennyire széles kört érintő társadalmi üggyel, problémával foglalkozik, illetve mennyire teszi ezt olyan módon, hogy közben közösséget is épít, például önkéntesek bevonásával. A résztvevőkkel szemben elvárás volt az is, hogy minél hatékonyabban gazdálkodjanak erőforrásaikkal, illetve működésük transzparens legyen. A pályázatok kiváló minőségét jelzi, hogy a zsűri végül egy különdíjat is kiosztott a felsőoktatásban tanuló roma fiatalokat támogató Romaversitas Alapítványnak.
„A tavalyi kampány népszerűnek bizonyult a civil szervezetek körében - a reklámszpotoknak köszönhetően az SOS Gyermekfaluhoz és a Magyar Élelmiszerbank Egyesülethez a korábbinál jelentősen több felajánlás érkezett, amire nagyon büszkék voltunk, hiszen kiváló munkát végző szervezetekről van szó. Meggyőződésem, hogy a felajánlásunk idén is jó helyre került, bízom benne, hogy hatékony segítséget nyújthatunk ahhoz, hogy minél többen támogathassák a Nem adom fel és a Salva Vita Alapítványt” – mondta el Szirmák Botond, a Provident Pénzügy Zrt. vezérigazgatója.
Az idei nyertes pályázók reklámfilmjei a 2013. május 1. és május 20. közötti időszakban a TV2 csatornán futnak majd.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A reklámügynökség feladata: Sokan túlmisztifikálják, de a reklám azért kell, hogy eladja a terméket. Az eladásnövekedést persze számtalan módon...
További információk