Stratégiai partnerséget kötött a Magyar Vöröskereszt és a Telenor Magyarország Zrt., a telekommunikációs iparág meghatározó szereplője a szervezet katasztrófa-készenléti és válaszadási tevékenységét támogatja.
A jövőben a Telenor kiemelt stratégiai partnerként segíti a Magyar Vöröskereszt katasztrófa-készenléti és válaszadási munkáját. Az erről szóló megállapodást május 8-án, a Vöröskereszt világnapján írta alá a hazai legnagyobb humanitárius szervezet és a Telenor.
Az együttműködés első fázisában a krízishelyzetben érintett területek mobilhálózatának megfelelő stabilizálását, kapacitásának szükséges növelését vállalta a mobilszolgáltató, továbbá modern telekommunikációs eszközöket; tableteket, por- és cseppálló okostelefonokat, laptopokat és mobilinternetet biztosít a civilszervezet katasztrófa-válaszadási munkájának támogatására. A hordozható és kedvezőtlen körülmények között is bevethető eszközökből kialakított munkaállomás hiánypótló a Vöröskeresztnél, a megbízható eszközpark mind a koordinációs, mind a sürgető helyszíni feladatok megoldását hatékonyabbá teheti.
Az együttműködés keretében a Telenor vállalja, hogy krízishelyzet esetén a Magyar Vöröskereszt mentési és kárelhárítási tevékenységeiben önkéntesei mozgósításával is szerepet vállal, így a Telenor munkatársai hatékony segítséget nyújthatnak a mentőalakulatok ellátmányozásában, és a Magyar Vöröskereszt koordinálásával szolgálatot teljesíthetnek komoly fizikai feladatok ellátásában is. A szervezet kérése esetén a Telenor törökbálinti székházában rövid időn belül képes egy olyan Call Center felállítására is, ahol a díjmentesen (zöld számon) hívható vonalon az adomány-felajánlásokat és adomány-igényeket adminisztrálják a Telenor önkéntes munkatársai. A Magyar Vöröskereszt szakemberei már megtartották első, csoportos önkéntes-képzésüket a telekommunikációs cég székházában, hogy felkészítsék a jelentkezőket a különböző feladatokra.
„Katasztrófák idején rendkívül fontos, hogy a Magyar Vöröskereszt gyorsan és hatékonyan tudjon reagálni a kialakult krízishelyzetekre, ezért is hasznos és előremutató a Telenor nyújtotta támogatás” – mondta Kardos István, a Magyar Vöröskereszt főigazgatója. „Az árvizek, a vörösiszap katasztrófa, valamint legutóbb a rendkívüli hóhelyzet kapcsán is megmutattuk, hogy a Magyar Vöröskereszt képzett munkatársai és önkéntes bázisa szakszerű és gyors segítséget tud nyújtani a bajbajutott emberek számára” – hívta fel a figyelmet a főigazgató.
„A Magyar Vöröskereszttel kötött stratégiai együttműködésünket közel egyéves tervezési munka előzte meg. Célunk, hogy saját infokommunikációs szakterületünk, szaktudásunk és kollégáink személyes segítségével támogassuk a katasztrófavédelemben kiemelt szereppel és beavatkozási jogkörrel bíró szervezetet, a Magyar Vöröskeresztet, amely szervezet támogatásával – krízishelyzet esetén – egyúttal az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság eredményes munkájához is hozzájárulhatunk.” – mondta el Klausz Ferenc, a Telenor Vállalatfejlesztési vezérigazgató-helyettese.
A Magyar Vöröskereszt legutóbbi jelentős beavatkozása során az ország 8 megyében összesen 11 430 adag ételt, 16 800 adag teát és közel 5 400 takarót osztottak ki a rendkívül hideg márciusi időjárás és hóvihar következtében kialakult helyzet során. A március 15-i hétvégén a Magyar Vöröskereszt 343 önkéntese és 75 munkatársa összesen 4 237 munkaórát dolgozott annak érdekében, hogy a szélsőséges időjárás következtében bajba jutott lakosságnak és az úton lévőknek segítséget nyújtson. A Magyar Vöröskereszt alapszervezeteként tevékenykedő Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat a PILIS Mentőcsoport tagjaként nyújtott segítséget a hókatasztrófa idején. A mentőalakulat Etyeken egy szülő nőt mentett ki terepjáróval a hó fogságából, Mórról pedig egy koponyasérült asszonyt szállított kórházba.
Az egész világon fontos láncszeme katasztrófa-válaszadásnak a Vöröskereszt Mozgalom. A humanitárius világszervezet 2011-ben 97 katasztrófa sújtotta országban, több mint húszmillió embernek segített, hogy csökkentse a kockázatot és segítse a katasztrófákra való felkészülést.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk