Bár a 18-64 évesek több mint kétharmada szerint fontos, hogy minimalizáljuk a papírfelhasználást, 70 százalékuk nyomtat otthon vagy az irodában.
A KutatóCentrum madarak és fák napja alkalmából készített felméréséből az is kiderül, hogy bár 2 év múlva már mindenki számára kötelező lesz a szelektív hulladékgyűjtés, erre egyelőre leginkább az 55 év felettiek és a felsőfokú végzettségűek figyelnek oda.
Magyarországon átlagosan 700 000 tonna papír fogy évente, melynek jelentős részét az irodai és otthoni nyomtatás adja. Bár a KutatóCentrum 2013-as felmérésében, melyet a madarak és fák napja alkalmából készítettek, a résztvevők 69 százaléka szerint fontos, hogy a papírfelhasználás minimalizálásával védjük környezetünket – és nem utolsó sorban a fákat –, a nyomtatás egyelőre nem szorul háttérbe. A megkérdezettek 70 százaléka szokott otthonában, munkahelyén, míg 40 százaléka egyéb helyen is nyomtatni. A kutatás szerint ilyen célból a legtöbb papír az irodákban fogy: a válaszadók közel fele ugyanis a munkahelyén gyakran használja a nyomtatót, míg otthon mindössze 20 százalék nyomtat rendszeresen, 50 százalék pedig alkalomszerűen. Ez nem meglepő, hiszen a válaszadók 37 százalékának az irodában napi szinten kell nyomtatnia. „Elsősorban a nők azok, akiknek ez elengedhetetlen a munkájukhoz, ami annak is köszönhető, hogy közülük többen dolgoznak adminisztratív munkakörben” – tette hozzá Sütő Anna, a KutatóCentrum kutatásvezetője.
Értékeljük a környezettudatosságot
A felmérés szerint a vállalatoknak megéri odafigyelniük a környezetre, a megkérdezettek 68 százaléka szerint ugyanis szimpatikus egy olyan cég, amely környezettudatosan működik. Úgy tűnik, a vállalatok követik is ezt a gyakorlatot: a válaszadóknak 86 százaléka látja úgy, hogy a munkáltatója valamennyire odafigyel a környezetre.
A lakosság körében elsősorban az 55 év felettiek és a felsőfokú végzettségűek környezettudatosak: számukra a legfontosabb a papírfelhasználás csökkentése, és köztük vannak a legnagyobb arányban azok, akik szelektíven gyűjtik a szemetet. „Fontos, hogy a szelektív hulladékgyűjtés mindenkinek beépüljön az életébe. Ezt a célt szolgálja, hogy 2015-től kötelező lesz az elkülönített gyűjtés, és a gyűjtőszigetek mellett kiépítésre kerül a házhoz menő rendszer is” – mondta el Sütő Anna. További bíztató jel lehet, hogy mindössze a válaszadók 6 százaléka nyilatkozott úgy, hogy a környezettudatosság bonyolítja az életét.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk