„Fordulj felém!” elnevezéssel indít érzékenyítő kampányt a Medilearn Akadémia. A jelnyelvi képzés fontosságára és a siketek kommunikációs problémáira kívánják ezzel ráirányítani a figyelmet. A kampány nyitóelemeként Majka, Curtis és BLR 30 sikettel közösen lép a VIVA Comet színpadára.
„Magyarországon több mint hatezer hallássérült él, akiknek a 10%-a siket. Olyan fogyatékos kör, akiknek azért nehéz a helyzete, mert egy alapvető életszükségletből, a kommunikációból maradnak ki.
Ez gyakorta személyiségzavarral is párosul, mert a társadalom az értelmi fogyatékossággal azonosítja az állapotukat, és ennek hatására visszahúzódó életet, zárt világban élnek.” – mondta Deményné Marada Gyöngyi a jelnyelvi képzést biztosító Medilearn Akadémia szakmai igazgatója. „Fordulj felém! – csak ennyi kell, ilyen könnyű a nyitás a siketek irányába, hiszen a legtöbbjük tud szájról olvasni. Így kinyílik számukra a világ, lehetségessé válik a kommunikáció. Csupán észlelni kell a siketséget, feléjük kell fordulni és máris megismerhetjük őket.”
A kampány nyitóakkordjaként Majka, Curtis és BLR 30 siket fiatallal közösen adják elő a Nekem ez jár című dalukat a VIVA Comet Gálán. A hallássérült és siket fiatalok hónapok óta gyakorolják a dal jelnyelvre lefordított változatát, a rapperek pedig két hete csatlakoztak a próbákhoz, hogy a refrént ők is megtanulják eljelelni.
„Mindenképpen a fiatal korosztályt szeretnénk megszólítani ezzel a kampánnyal, ezért esett a választásunk Majkáékra” – vette át a szót a program kommunikációs hátterét biztosító Just Creative ügyvezetője, Klein Péter. „A közös produkció a Fordulj felém! elnevezésű kampány része, amely a siketekkel való kommunikációra, és a jelbeszéd fontosságára kívánja ráirányítani a figyelmet. A hallássérültek is érzékelik a zene rezgését, és élvezik a ritmus. A jelnyelv segítségével ők is kifejezhetik a bennük élő zenét. A Comet színpadán egyébként különleges fényeffektusok és erőteljesebb basszus segíti majd a siket és hallássérült kórus „tájékozódását”. A színpadon felállított ledfalon a dal jelnyelvi változatának kézjelei futnak majd, amelyeket a VIVA TV stúdiójában előre rögzítettek.”
A Medilearn Akadémia érzékenyítő kampányának második állomása a Sziget lesz, ahol a halló társadalomnak a lehető legérzékletesebb módon mutatják majd be, milyen is a siketek világa. A kampány kommunikációs partnerei a Just Creative és a Pont Art Média.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Megszokott filozófiánk: professzionális minőséget a lehető leggyorsabban. Soha nem vagyunk hajlandóak kompromisszumot kötni: Digitális...
További információk