Megdöntötte tavalyi rekordját az Országos Felsőoktatási Véradóverseny. 13 ezer nappalis hallgató adott vért, egynegyedük első alkalommal. A verseny eredményhirdetése a véradók világnapján volt, a Budapesti Corvinus Egyetemen.
A 2012/13-as tanévben 37 felsőoktatási intézmény nevezett az Országos Felsőoktatási Véradóversenyre. A versenyt hetedik alkalommal hirdette meg a Magyar Vöröskereszt és az Országos Vérellátó Szolgálat. Szeptember és május között 13 ezer nappalis hallgató adott vért a verseny keretein belül, egynegyedük első alkalommal adott vért. A fiatal véradók ezzel közel 34 ezer embernek segítettek.
A VII. Országos Felsőoktatási Véradóverseny arca Elvis Presley volt, akiről kevesen tudják, de véradó volt. A verseny három kategóriában zajlott, nappalis hallgatói létszám alapján. E szerint az ezer fő alatti nappali hallgatói létszámmal rendelkező felsőoktatási intézmények között a Szent Atanáz Görög Katolikus Hittudományi Főiskola lett az első helyezett, az ezer és a tízezer fő közötti nappali tagozatos hallgatói létszámú egyetemek és főiskolák között a Károly Róbert Főiskola, míg a tízezer fő felettiek között a Budapesti Corvinus Egyetem bizonyult a legjobbnak. Az első három helyezettnek járó elismeréseket a Budapesti Corvinus Egyetemen adták át június 14-én. Az első helyezett intézményeknek 500 ezer forintot ajánlott fel az Országos Vérellátó Szolgálat.
Az OFV főtámogatói a Diákhitel és Nikon voltak, míg a Szentkirályi, a Knorr, a Nestlé, az AVON és a Borsodi termékeikkel járultak hozzá a fiatal véradók megbecsüléséhez. A véradóverseny záróünnepségén adták át a Diákhitel által felajánlott két Gepida kerékpárt és a Nikon által felajánlott három Coolpix fényképező gépet is, melyet azok a diákok vehettek át, akik a verseny során vért adtak és részt vettek a nyereményjátékban.
A véradók világnapján számos programmal készült a Magyar Vöröskereszt a Fővám téren. Elvis by Fly és Elvis by Tom segítségével megidézték a Királyt, az érdeklődők még egy 56-os rózsaszín Cadillacet is kipróbálhattak. A Fővám téren a Magyar Imitációs Társaság élő szobrainak közreműködésével az arra sétálók testközelből tapasztalhatták meg, hogy adott esetben emberek életei múlhatnak azon, hozzájutnak-e a szükséges vérkészítményhez.
A Budapesti Corvinus Egyetemen szervezett véradáson pedig Mogács Dániel humorista szórakoztatta a véradókat. Míg a Heineken Hungária jóvoltából minden véradót egy Soproni Zéróval ajándékozott meg a Magyar Vöröskereszt. Aznap országosan 33 vöröskeresztes véradóhelyszínen volt lehetőség véradásra. Közel 1500-an adtak vért, közülük 140-en első alkalommal.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Ha kiadványai elkészítésekor egyaránt fontosak a digitális nyomtatás előnyei: a rugalmasság, a gyorsaság, a kis példányszámú munkák gazdaságos...
További információk