Az egészséges táplálkozás, a mindennapos testmozgás és a megelőző szűrővizsgálatok népszerűsítése állt a COOP üzletlánc „Együtt az egészségért!” 2013 programsorozatának középpontjában.
Több ezer embert szűrtek le és nyújtottak táplálkozási és életmód tanácsadást számukra az OÉTI és a programban részt vevő partner cégek munkatársai.
Sikeresen befejeződött a hat héten át tartó „Együtt az egészségért!” 2013 elnevezésű programsorozat, mellyel az egészség szerepét, az egészséges táplálkozást, a mindennapos testmozgást és a szűrővizsgálatokkal történő megelőzés fontosságát kívánta a COOP fókuszba állítani. „Az eddigi visszajelzések alapján elmondható, hogy az elmúlt hetekben az üzletlánc egy olyan program alapjait fektette le, amely egyszerre integrálta az üzletlánc vásárlóit, munkatársait, valamint országos szakmai szervezeteket (MOB, OÉTI), illetve a kormányzat (Emberi Erőforrások Minisztériuma, Vidékfejlesztési Minisztérium) képviselőit, éppúgy, mint hazánk büszkeségeit, olimpikonjait” – mondta Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke.
A 18 állomás során az OÉTI és a programban résztvevő partner cégek munkatársai több ezer ember számára nyújtottak táplálkozási és életmód tanácsadást. Magyarország átfogó egészségvédelmi szűrőkamion munkatársai 93 845 vizsgálatot végeztek el 2879 előre regisztrált résztvevőn. Országos szinten1890 diák vett rész az anatómiai bemutatókon. 25 aktív olimpikon kísérte végig a rendezvénysorozatot, a mozgás fontosságát hangsúlyozva, példát mutatva a rendezvényre látogató fiataloknak. A rendezvénysorozat „házhoz vitte” az egészséges életmódot a megyeszékhelyektől kezdve, nagyvárosokon át, a legkisebb településekig, sőt a kulturált szórakozást biztosító programok sikeresen mozgósították az érintett települések lakosait is.
A rendezvény keretében az előzetesen, a COOP üzletlánc által februárban kiírt rajzpályázat megyei győzteseit is kihirdették az állomásokon. Több mint 7000 rajz közül választott a grafikus-festő-képzőművész szakemberekből álló zsűri, az erőteljes, bátor kompozíciókat, a merész, de harmonikus színhasználatot értékelte. Megyénként 3-3 alkotás felkerült a www.coop.hu weboldalra, ahol egy több mint 2 hétig tartó közönségszavazás során dőlt el, hogy kik kapják iskolájukkal együtt a nyerteseknek járó értékes sportfelszereléseket. A szavazók – az alkotókhoz hasonlóan – igen aktívak voltak, az 57 rajzra több mint 60 000 szavazat érkezett. A rajzpályázat lezárásaként a nyertes pályamunkáért minden megyében 20.000,- Ft értékű sportszercsomagot vehetett át a tanuló, iskolája pedig 200.000,- Ft értékű sportszertámogatásban részesült.
A programsorozat kommunikációját a CO-OP Hungary Zrt. marketingkommunikációs ügynökségeként a Sky Csoport szervezte és menedzselte. A csoporton belül a Sky Marketing Kft. felelt az „Együtt az egészségért!” 2013 programsorozat arculati és produkciós feladatokért, a BusinessPlus Consulting Kft. a rendezvényszervezési és a PR feladatokat látta el.
A Sky Marketing Kft. a rendezvénysorozatról összefoglaló filmet készített, amely a következő youtube linken tekinthető meg: http://youtu.be/chuS6ozu-8A
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Allison Advertising Kreatív Ügynökség
Cím: 1025 Budapest, Mandula utca 32.
Dobák Attila vezető ügyfélkapcsolati igazgató
Telefon:...
További információk