A társadalmi felelősségvállalás fontosságának jegyében október 4-én több mint száz ember vonult ki a Hernád folyóhoz, hogy megtisztítsák a partszakaszt az ott összegyűlt hulladéktól.
A Borsodi Sörgyár munkatársai a helyi önkormányzat képviselőivel és a Hernádvíz Kft.–vel együtt dolgoztak a folyópart helyreállításán, mintegy 20 köbméter hulladékot gyűjtöttek. A vízgazdálkodás, vizeink minőségének megőrzése kiemelt jelentőségű a sörgyártásban. A vállalat a folyópart megtisztításával is szeretné felhívni a munkatársak, a környék lakosságának figyelmét a rendezett környezet, különösen vizeink tisztaságának fontosságára. A Bőcsi Önkormányzattal összefogva, a helyi lakosság bevonásával, és a Hernádvíz Kft. szakmai irányítása mellett jelentős eredményt sikerült elérni.
A Borsodi Sörgyár Közösségi napja az októberre szervezett környezet- és társadalomtudatos hónap (Our Beer Print Month) első eleme, amelyet további aktivitások is követnek majd.
A Borsodi Sörgyár társadalmilag felelős vállalatként fontosnak tartja, hogy humán és egyéb erőforrásaival hozzájáruljon a környezet védelméhez. A Bőcs központú vállalat több környezet- és társadalomtudatos tevékenységet is folytat, amelyekkel a munkatársak elhivatottságának növelését, a környezet- és a társadalomközpontú gondolkodásmód ápolását, valamint a gyár fizikai környezetének tisztán tartását tűzte ki célul. A Hernád folyó partján az elmúlt időszakban sok hulladék gyűlt össze, elgazosodott. A vízgazdálkodás kiemelten fontos terület a sörgyártásban, így a folyópart megtisztításában vállalt szereppel a Sörgyár munkatársai sokat tettek azért, hogy a jövő ivóvize is kiváló minőségű legyen Bőcsön. „A munkatársaimmal együtt dolgoztunk a terület rendbetételén, hiszen mindannyian felelősek vagyunk a környezetünkért. Nagy örömömre szolgált, hogy közel 100 kollégámmal együtt hozzájárulhattunk a Hernád folyó partjának megszépítéséhez.” mondta Petr Kovarik, a Borsodi Sörgyár ügyvezető igazgatója.
A bőcsi önkormányzattal és a Hernádvíz Kft.-vel összefogásban pénteken közel 20 köbméter hulladékot gyűjtöttek össze a Borsodi Sörgyár munkatársai. A közel 500 méteres partszakasz rehabilitációja mellett a most helyrehozott Csónakház területén is elvégezték az végső munkálatokat, kialakítva ezzel egy új közösségi teret a munkavállalók számára.
A megmozduláshoz lelkesen csatlakozott Bőcs Önkormányzata is. „Nagy örömmel fogtunk össze az Önkormányzattal ebben az akcióban. A már korábban kialakult jó kapcsolat és a párbeszéd megalapozta, hogy az idén további lépéseket tegyünk egymás kölcsönös segítése érdekében. Ez egy hosszabb folyamat: a folyópart megtisztításával még csak az első fázisa valósult meg ennek az együttműködésnek.” - nyilatkozta az ügyvezető igazgató.
A környezet és társadalomtudatosságot hangsúlyozó hónap következő hete a Zöld Iroda programmal folytatódik, melyet a közösségi kapcsolatok hete követ. Ennek részeként nyílt napot szervez a vállalat, amikor a családtagok látogathatnak el a Sörgyárba. A hónap utolsó hetében a felelős alkoholfogyasztás, illetve az alkoholgyártó felelőssége kerül a fókuszba, a vállalat munkatársainak szervezett workshopok formájában
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk