A csapból folyó friss víz számunkra természetes, míg egyes fejlődő országokban luxusnak számít. Tudta Ön, hogy már napi 4-5 liter víz is elég ahhoz, hogy egy kisgyermek enni, inni és fürödni tudjon?
S azt tudta, hogy ehhez képest Magyarországon egy ember átlagosan 130 liter vizet használ el naponta? Az UNICEF egyik fontos feladata a fertőzött víz által okozott súlyos betegségek visszaszorítása. Az UNICEF Víz Programjához tudnak hozzájárulni mindazok, akik május 8-tól Persil terméket vásárolnak a Tesco áruházakban.
„Percenként három gyerek hal meg a világon azért, mert nem jut tiszta ivóvízhez. Számunkra itthon szinte elképzelhetetlen, de a szennyezett víz által okozott betegségek több gyermeket ölnek meg, mint a háborúk. Amikor elvállaltam a Henkellel való együttműködést, azonnal szóba került, hogy a vállalat hogyan segíthetné az UNICEF munkáját, amelynek nagykövete vagyok. Kézenfekvőnek tűnt, hogy egy felelős nemzetközi cég, amely a tisztítószereiről is ismert, valamilyen tisztasági kérdésben segítsen. Így találtuk ki, hogy a jótékonysági akció keretein belül összegyűjtött pénzt az UNICEF Víz Programjára fordítsuk.” – mondta el D. Tóth Kriszta, műsorvezető, írónő, a Persil háziasszonya.
A Henkel Magyarország „Adjunk együtt tiszta vizet a gyermekeknek!” adománygyűjtő akciója keretében, 2014. május 8. és 2014. június 18. között, minden Tesco áruházban vásárolt Persil mosószer árából mosásonként 2 forintot adományoz az UNICEF Magyar Bizottsága számára.
„Már 2 forint is elegendő ahhoz, hogy segítsünk. Ennyibe kerül egy víztisztító tabletta, ami 5 liter víz megtisztításához elegendő. Ez pedig egy kisgyerek átlagos napi vízigénye. Ha azt vesszük alapul, hogy a Persil 20 mosás gél (1,46 liter) 40 forint, egy Persil 50 mosás mosópor (4 kg) 100 forint adományt jelent, akkor látható, hogy vásárlóink egy Persil termék megvételével akár 50 kisgyermek 1 napi tiszta vizéhez járulnak hozzá. Az akció értékesítési csatornájának a TESCO áruházláncot választottuk, amely 18 éves magyarországi működése során már 220 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint három és fél millió vásárlót szolgál ki minden héten. Ennek a kiterjedt hálózatnak köszönhetően akciónk kényelmesen elérhető országszerte szinte mindenki számára, mely reméljük hozzájárul ahhoz, hogy minél többen vegyenek részt benne.” – tette hozzá Marijana Herbut-Bečkei, a Henkel Magyarország Laundy & Home Care üzletágának marketing vezetője.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A PrintPoint Nyomdabróker szolgáltatás fő feladata:
a felmerülő igényekhez megtalálni a legjobb megoldást!
Cégnév: Print Point...
További információk