A MAF az idén újra megszervezte Katalizátor Műhelybeszélgetések elnevezésű szakmai fórumát, amelynek során a résztvevők „testközelből” ismerkedhettek meg a MAF Társadalmi Befektetések Díj előző évi nyertes programjaival és feltehették kérdéseiket a kiemelkedően sikeres támogatási programokat megvalósító vállalatok képviselőinek.
A Magyar Adományozói Fórum (MAF) a tavaly megkezdett hagyományt folytatva, idén is a „Katalizátor Műhelybeszélgetések” keretében mutatta be a MAF Társadalmi Befektetések Díj előző évi pályázatának legsikeresebb, díjazott programjait. A szektoron belüli és szektorközi tapasztalatcserét és a jó gyakorlatok megosztását célzó szakmai fórumon neves vállalatok – a Henkel Magyarország, a Danone, a Tesco-Global Áruházak, valamint az Erste Bank, a National Instruments és a Poli-Farbe –példaértékű támogatási, társadalmi befektetési programjaival és azok eddig elért eredményeivel ismerkedhettek meg a hazai céges támogatások iránt érdeklődő vállalati és civil szakemberek.
A Henkel Magyarország díjnyertes programjának bemutatása kapcsán Varga Patrícia a cég kommunikációs vezetője elmondta, hogy vállalatuk a már sikeresen működő Léghajó Program elnevezésű, óvodapedagógusoknak szóló életmentő és elsősegélynyújtó képzést támogatta 4 millió forint értékben. A két év alatt Budapest és 19 megye 341 óvodája kapott lehetőséget arra, hogy pedagógusaik elméleti és gyakorlati ismereteket kapjanak, melynek során a Léghajó program szakembereinek oktatása összesen 3853 pedagógushoz jutott el, akik több mint 44 ezer gyermekre vigyáznak nap mint nap. „A MAF elismerése – a Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program kategóriában – igazán értékes a számunkra, mert úgy gondoljuk, többszörös a hatása annak, ha úgy segítünk, hogy valamit megtanítunk, és az továbbadható.”- fejezte be előadását Varga Patrícia.
Kiss Beáta, vállalati kapcsolatok igazgató ismertette a résztvevőkkel a Danone Kft. idén már 16. alkalommal útnak indított társadalmi célú kezdeményezését, a "Tegyünk Együtt a Gyermekekért" (TEGY) keretprogramot, amelynek kezdete óta a vállalat összesen 305 millió forint támogatást nyújtott. „2013-ban a program középpontjába – vállalatunk küldetésével összhangban- az általános iskolai gyermekek egészséges életmódját és táplálkozását oktató egészségnevelés került. Ezzel összhangban a kiegyensúlyozott életmódra ösztönző, megújult program keretében a 11-12 éves gyermekek játékos módon sajátíthatják el az egészséges életmód alapelveit, a kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozással, a rendszeres testmozgással kapcsolatos általános és speciális ismereteket, hogy egészségtudatos fiatalokká-felnőttekké váljanak.” Kiss Beáta kiemelte: „Tavaly Budapesten, Debrecenben, Pécsett, Szegeden és Szombathelyen az önkormányzatokkal és a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Tankerületeivel szoros együttműködésben valósítottuk meg az egészségprogramunkat, több mint 5.600 általános iskolás és 200 pedagógus részvételével. Idén Budapesten, Győrben és Kecskeméten folytatjuk a programot.”
A Poli-Farbe Kft.-nek, hazánk legnagyobb hazai tulajdonban lévő festék- és vakolatgyárának kommunikációs koordinátora, Majoros Anita mutatta be az Újrafestett valóság - Rendhagyó kiállítás a sokszínűség jegyében programot és annak céljait: „A kiállítást 2012-ben hívta életre a Poli-Farbe Kft. és a Mozgássérültek Budapesti Egyesülete. A társadalmi felelősségvállalás jegyében fogyatékossággal élő és ép kortárs képzőművészek egy helyen alkottak, egy kiállítás keretében mutatták be műveiket a Magyar Nemzeti Galériában. A kiállítás célja, hogy felhívja a figyelmet a fogyatékkal élő emberek kreativitására, és hogy mindenki számára egyértelművé tegye: a mozgássérült művészek akaraterejük és kreativitásuk segítségével kiemelkedő színvonalú alkotásokra képesek. Az esélyegyenlőségi kiállításnak 2014-ben is több hazai nagyváros, Pécs, Kaposvár, Győr, Debrecen és Szeged városa is otthont ad, bizonyítva ezzel, hogy egy példaértékű összefogás, érték lehet a társadalom számára szerte az országban. A kiállítás fő üzenete és sikérének kulcsa egymás elfogadásában rejlik, amelyet a kiállítás töretlen sikerénél, más nem is bizonyíthatna jobban.”
A mérnöki foglalkozást választó diákok számának csökkenő tendenciájára reagálva, a mérnöki életpálya népszerűsítése céljából indította el a díjnyertes NI Mentor Programot a méréstechnika, a vezérlés és az automatizálás területén vezető National Instruments debreceni leányvállalata, az NI Hungary Kft.
Tóth Gabriella belső kommunikációs és CSR csoportvezető, valamint Lánczi András, az NI Mentor Program koordinátora mutatták be a Magyarországon egyedülálló társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés eddigi eredményeit: "A 2009 óta futó programban a cég munkatársai közül kiválasztott mentoraink révén tudást, eszközeink segítségével pedig a legmodernebb termékeket biztosítjuk a diákok számára, akik játékos környezetben bővíthetik tudásukat. A programban használt eszközökkel minden korcsoport figyelmét le tudjuk kötni. A legkisebbek a LEGO Robotok programozása segítségével ismerhetik meg a grafikus programozás alapjait, a nagyobbak pedig az NI LabVIEW szoftverrel vagy myDAQ hardverrel végezhetnek különböző kísérleteket. A diákoknak az eszközök megismerésén túl számos versenylehetőséget is biztosítunk, ahol egymástól is tanulva még tovább bővíthetik ismereteiket. A 2013/14-es tanévben 38 mentor segítségével 48 iskolában valósult meg a program."
Az Erste Bank EBH Tehetségprogram good.bee projekt csapatmunkájának célkitűzéseit Czafrangó János, good.bee programvezető és Szénási Adrienn, Tréning osztályvezető osztották meg a résztvevőkkel: „24 leendő banki vezető 6 csoportban két és fél hónapon keresztül dolgozott azért, hogy üzleti modell alapú megközelítésükkel, javaslataikkal segítsék az általuk kiválasztott 6 civil szervezetet abban, hogy miként lehet működésük hatékonyabb, fenntarthatóbb, és ezáltal hogyan segíthetnek még több emberen. A civil szervezetek így olyan, a mindennapokban is sikerrel alkalmazható tudással lettek gazdagabbak, amelynek köszönhetőn reálisabban láthatják saját helyzetüket és beazonosíthatták a sikeres működéshez nélkülözhetetlen lépéseket.”
A MAF Katalizátor Műhelybeszélgetések május 7-én megtartott találkozójával, valamint következő, június 4-i eseményével és a részletes programmal kapcsolatban további információk elérhetők a MAF weboldalán: http://www.donorsforum.hu/hu/katalizator-mhelybeszelgetesek
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Hatékony és gyors reklámmegoldások, tervezéstől a kivitelezésig egy helyen!
Cégnév: Image Clinic Kft.
Cím: 2120 Dunakeszi, Madách utca 22/4...
További információk