FaceBook blog.hu

Marketing - CSR

A legsikeresebb hazai vállalati támogatások műhelytitkai

2014.05.19

A MAF az idén újra megszervezte Katalizátor Műhelybeszélgetések elnevezésű szakmai  fórumát, amelynek során a résztvevők „testközelből” ismerkedhettek meg a MAF Társadalmi Befektetések Díj előző évi nyertes programjaival és feltehették kérdéseiket a kiemelkedően sikeres támogatási programokat megvalósító vállalatok képviselőinek.

A Magyar Adományozói Fórum (MAF) a tavaly megkezdett hagyományt folytatva, idén is a „Katalizátor Műhelybeszélgetések” keretében mutatta be a MAF Társadalmi Befektetések Díj előző évi pályázatának legsikeresebb, díjazott programjait. A szektoron belüli és szektorközi tapasztalatcserét és a jó gyakorlatok megosztását célzó szakmai fórumon neves vállalatok – a Henkel Magyarország, a Danone, a Tesco-Global Áruházak, valamint az Erste Bank, a National Instruments és a Poli-Farbe –példaértékű támogatási, társadalmi befektetési programjaival és azok eddig elért eredményeivel ismerkedhettek meg a hazai céges támogatások iránt érdeklődő vállalati és civil szakemberek.

A Henkel Magyarország díjnyertes programjának bemutatása kapcsán Varga Patrícia a cég kommunikációs vezetője elmondta, hogy vállalatuk a már sikeresen működő Léghajó Program elnevezésű, óvodapedagógusoknak szóló életmentő és elsősegélynyújtó képzést támogatta 4 millió forint értékben. A két év alatt Budapest és 19 megye 341 óvodája kapott lehetőséget arra, hogy pedagógusaik elméleti és gyakorlati ismereteket kapjanak, melynek során a Léghajó program szakembereinek oktatása összesen 3853 pedagógushoz jutott el, akik több mint 44 ezer gyermekre vigyáznak nap mint nap. „A MAF elismerése – a Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program kategóriában – igazán értékes a számunkra, mert úgy gondoljuk, többszörös a hatása annak, ha úgy segítünk, hogy valamit megtanítunk, és az továbbadható.”- fejezte be előadását Varga Patrícia.



Kiss Beáta
, vállalati kapcsolatok igazgató ismertette a résztvevőkkel a Danone Kft. idén már 16. alkalommal útnak indított társadalmi célú kezdeményezését, a "Tegyünk Együtt a Gyermekekért" (TEGY) keretprogramot, amelynek kezdete óta a vállalat összesen 305 millió forint támogatást nyújtott. „2013-ban a program középpontjába – vállalatunk küldetésével összhangban- az általános iskolai gyermekek egészséges életmódját és táplálkozását oktató egészségnevelés került. Ezzel összhangban a kiegyensúlyozott életmódra ösztönző, megújult program keretében a 11-12 éves gyermekek játékos módon sajátíthatják el az egészséges életmód alapelveit, a kiegyensúlyozott, vegyes táplálkozással, a rendszeres testmozgással kapcsolatos általános és speciális ismereteket, hogy egészségtudatos fiatalokká-felnőttekké váljanak.” Kiss Beáta kiemelte: „Tavaly Budapesten, Debrecenben, Pécsett, Szegeden és Szombathelyen az önkormányzatokkal és a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Tankerületeivel szoros együttműködésben valósítottuk meg az egészségprogramunkat, több mint 5.600 általános iskolás és 200 pedagógus részvételével. Idén Budapesten, Győrben és Kecskeméten folytatjuk a programot.”



A Poli-Farbe Kft.-nek, hazánk legnagyobb hazai tulajdonban lévő festék- és vakolatgyárának kommunikációs koordinátora, Majoros Anita mutatta be az Újrafestett valóság - Rendhagyó kiállítás a sokszínűség jegyében programot és annak céljait: „A kiállítást 2012-ben hívta életre a Poli-Farbe Kft. és a Mozgássérültek Budapesti Egyesülete. A társadalmi felelősségvállalás jegyében fogyatékossággal élő és ép kortárs képzőművészek egy helyen alkottak, egy kiállítás keretében mutatták be műveiket a Magyar Nemzeti Galériában. A kiállítás célja, hogy felhívja a figyelmet a fogyatékkal élő emberek kreativitására, és hogy mindenki számára egyértelművé tegye: a mozgássérült művészek akaraterejük és kreativitásuk segítségével kiemelkedő színvonalú alkotásokra képesek. Az esélyegyenlőségi kiállításnak 2014-ben is több hazai nagyváros, Pécs, Kaposvár, Győr, Debrecen és Szeged városa is otthont ad, bizonyítva ezzel, hogy egy példaértékű összefogás, érték lehet a társadalom számára szerte az országban. A kiállítás fő üzenete és sikérének kulcsa egymás elfogadásában rejlik, amelyet a kiállítás töretlen sikerénél, más nem is bizonyíthatna jobban.”



A mérnöki foglalkozást választó diákok számának csökkenő tendenciájára reagálva, a mérnöki életpálya népszerűsítése céljából indította el a díjnyertes NI Mentor Programot a méréstechnika, a vezérlés és az automatizálás területén vezető National Instruments debreceni leányvállalata, az NI Hungary Kft.

Tóth Gabriella belső kommunikációs és CSR csoportvezető, valamint Lánczi András, az NI Mentor Program koordinátora mutatták be a Magyarországon egyedülálló társadalmi felelősségvállalási kezdeményezés eddigi eredményeit: "A 2009 óta futó programban a cég munkatársai közül kiválasztott mentoraink révén tudást, eszközeink segítségével pedig a legmodernebb termékeket biztosítjuk a diákok számára, akik játékos környezetben bővíthetik tudásukat. A programban használt eszközökkel minden korcsoport figyelmét le tudjuk kötni. A legkisebbek a LEGO Robotok programozása segítségével ismerhetik meg a grafikus programozás alapjait, a nagyobbak pedig az NI LabVIEW szoftverrel vagy myDAQ hardverrel végezhetnek különböző kísérleteket. A diákoknak az eszközök megismerésén túl számos versenylehetőséget is biztosítunk, ahol egymástól is tanulva még tovább bővíthetik ismereteiket. A 2013/14-es tanévben 38 mentor segítségével 48 iskolában valósult meg a program."



Az Erste Bank EBH Tehetségprogram good.bee projekt csapatmunkájának célkitűzéseit Czafrangó János, good.bee programvezető és Szénási Adrienn, Tréning osztályvezető osztották meg a résztvevőkkel: „24 leendő banki vezető 6 csoportban két és fél hónapon keresztül dolgozott azért, hogy üzleti modell alapú megközelítésükkel, javaslataikkal segítsék az általuk kiválasztott 6 civil szervezetet abban, hogy miként lehet működésük hatékonyabb, fenntarthatóbb, és ezáltal hogyan segíthetnek még több emberen. A civil szervezetek így olyan, a mindennapokban is sikerrel alkalmazható tudással lettek gazdagabbak, amelynek köszönhetőn reálisabban láthatják saját helyzetüket és beazonosíthatták a sikeres működéshez nélkülözhetetlen lépéseket.”



A MAF Katalizátor Műhelybeszélgetések május 7-én megtartott találkozójával, valamint következő, június 4-i eseményével és a részletes programmal kapcsolatban további információk elérhetők a MAF weboldalán: http://www.donorsforum.hu/hu/katalizator-mhelybeszelgetesek
 


MAF Katalizátor Műhelybeszélgetések:
Bár társadalmi felelősségvállalás elsősorban tettekről szól nem szavakról, a Magyar Adományozói Fórum (MAF) minden évben a Katalizátor Műhelybeszélgetés keretében a Társadalmi Befektetések Díj előző évben megmérettetett és díjazott programjait mutatja be. A vállalatok közhasznú támogatási tevékenységeinek gyakorlati kérdéseire, megoldásaira fókuszáló szakmai fórum célja, hogy az előadó vállalatok jó példákkal szolgáljanak, és tapasztalataikat megosszák mind az üzleti, mind a civil szektor, illetve az akadémiai szféra képviselőivel.

A Magyar Adományozói Fórumról:
A 2006-ban megalakult, közhasznú egyesületként működő Magyar Adományozói Fórum (MAF) a társadalmi befektetések iránt elkötelezett vállalati és civil szakemberek egyik legelismertebb platformja, amely szakmai ernyőszervezetként azon dolgozik, hogy a két szektor egyre aktívabban és egyre hatékonyabb módon támogassa a fontos társadalmi ügyeket.

 

SzK
(reklámipar)

 
Címkék: csr, pályázat
vissza az előző oldalra

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung

Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával

Tovább

Négynapos sörünnepet rendeznek a Szabadság téren

Sörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven. 

Tovább

A Decathlon új kezdeményezése mozgásba hozza az országot

A Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...

Tovább

Környezettudatos üveghulladék gyűjtés a SPAR áruházaiban

Környezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.

Tovább

Tehetséges focistákról szól az új Disney-sorozat

Új, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket. 

Tovább

Geomédia: Jön a magyar Turning Points

Hamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points. 

Tovább

Zenekar a lépcsőn

A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...

Tovább

“Adjátok vissza lányainkat”

Nemzetközi kampányhoz csatlakozott a Music FM

Tovább

Kállay-Saunders András 5. lett az idei Eurovízión!

Az 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...

Tovább

Az egyedülálló diplomások gyorsabban találnak párt

Előnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...

Tovább

Még 15 napig nevezhetsz! - Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

November 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket. 

Tovább

Tantárgy lett ’Az Év honlapja’ pályázat

A Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot. 

Tovább

Veszélyben a Google titkos kereső algoritmusa?

A Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.

Tovább

5000 négyzetméteres közpark és high-tech konténerkilátó az AGORA Budapest építkezésén

Március óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...

Tovább

Formabontó közterületi kampány: szobrot tisztított a Neatly

Nemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.

Tovább

Tokaji furmint, tokaji palackban

Kortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.

Tovább

A MITTE Communications új ügyfelekkel zárja az évet

A MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...

Tovább

Új marketing vezető a Hello Event élén

A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.

Tovább

Gulyás Jánost nevezték ki az MEC Wavemaker közép- és kelet-európai vezetőjének

Gulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.

Tovább

04

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Art of Print

Az Art of Print tevékenységének alapját képezi a digitális nyomdatechnológia alkalmazásával történő kültéri és beltéri reklámyanyagok...
További információk

hírlevél feliratkozás

legolvasottabb cikkek

álláskereső

Miklós Bernadett

Design Terminál, marketing és rendezvény vezető

Tovább

szavazás

Mi a véleménye a kreatív közterületi megoldásokról?

Rontják a város képét, nem tetszenek.
0%
Egy modern városban ezek megszokott dolgok.
0%
Olyan kevés van, nem is tűnik fel a jelenlétük.
0%
Tetszenek, és működnek is.
0%
Remek eszközök ezek a városmarketinghez, még többet!
97%
Korábbi szavazások

címkefelhő

áruház balaton cider coca cola corvin design display divat fiat fifa google horeca iphone karácsony könyv közbeszerzés kutatás laptop márka marketing okostelefon olimpikon online papp-váry porszívó rádió reklám rendezvény tablet tesco tévé turizmus vostro adidas aktuális arc alapítvány alkalmazás alkoholista állás allee amazon ambient apple arany penge arculat ásványvíz atl audi autó autómárka axe baba Bakos Csenge M. bank Bank baranyi réka beckham belső pr Benetton betiltás bírság blackberry blog bond bookline bor borfesztivál borsodi botrány brand btl budapest buli bulvár burger king cba classfm coke csoki csr danone David Hasselhof dekoráció dell design díj direkt marketing disney divat durex electrolux energiaital engagement étterem facebook fanta fejlesztés ferrari fesztivál film flashmob fluor fmcg foci fogyasztói bevonás fogyasztói szokás fogyasztóvédelem fotó fröccs futball fúzió gasztro gemius generali gerilla goodwill google grafika HD Honti heineken herceg hirdetés hírnév honda horec horeca humor hungarofest IBM ikea imázs index innováció instagram interjú internet ipad iphone iphone 5s iptv ital járműreklám játék jog k kampány karrier kávé Kazár Olívia Kenderesi kiállítás kocsma kóla kommunikáció konferencia könyv közmédia közösségi média kreatív kreatív közterület kríziskommunikáció kultúra kupon kutatás kutya kutyaszar lájk lap led lego lenovo libri logó london lottó luxus magazin magyarország márka marketing márton orsolya mcdonalds média médiatanács médiatervezés médiatörvény mém mercedes microsoft mikulás mindigtv mini mobil mol mozi MTVA multicégek munkaügy múzeum neofm nespresso nevetés nike nokia nyár nyomda nyomtatott sajtó obama olimpia online országimázs pálinka pályázat papp-váry paralimpikon paypal Pécs pepsi pepsi, retró, personal branding pinterest plakát playboy pláza politika pr prankvertising PRGN public relations puma QR rádió redbull reklam reklám reklámajándék reklámfelügyelet reklámfilm reklámipar reklamipar reklámjog reklámkivitelezés reklámklub reklámügynökség reklámzene rendezvény RTL sajtburesz sajtó samsung sanoma Slow Budapest social social media soproni sör söröcske spar sport starbucks stella artois strand stratégia szabadalom szálloda szatyor szerencsejáték szex Szili Eszter színház szlogen t-home T-mobile tablet tanulmány targeting társadalom tehetségkutató telefon telekommunikáció telenor termékbevezetés tesco törvény trend turizmus tv twitter üdítő ügyfél ügynökség újság unicef unicum ünnep usa utazás üzlet válság városmarketing vásárcsarnok védjegy vendéglátás verseny vicces vidámpark vine vírus vodafone vodka volkswagen VW web web2 webshop westend workshop wwf yogabook youtube zene

partnereink

Média partnereink

    

Szakmai partnereink


 


 


tudásbázis