Állami elismerést kapott a K&H Bank a Kormány által meghirdetett Családbarát Munkahely pályázaton.
A munka és magánélet összeegyeztetését segítő vállalatoknak járó Családbarát Munkahely 2014. címet a K&H az eddig megvalósított intézkedéseinek köszönhetően kapta meg. A pályázaton elnyert 200 000 forint összegű díjat a K&H Bank Gyermekbarát munkahelyi irodája további fejlesztésére kívánja fordítani.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma által meghirdetett Családbarát Munkahely pályázaton a családi, magánéleti és munkahelyi kötelezettségek összehangolását segítő intézkedéseket díjazták. A 4 kategóriában (költségvetési szervek, kis-, közép - és nagyvállalatok) meghirdetett felhívásra 315 érvényes pályázat érkezett. A jelentkezők közül 40-et díjaztak, 23-at a közszférából, 17-et pedig a versenyszféra vállalatai közül. A nagyvállalati kategóriában csak három céget díjaztak. A díjazottak anyagi támogatásban részesülnek, valamint egy évig használhatják a Családbarát Munkahely címet.
A nagyvállalati kategóriában elnyert díjat Hendrik Scheerlinck, a K&H Csoport vezérigazgatója vette át az Emberi Erőforrások Minisztériumában, Soltész Miklós államtitkártól.
„A K&H Csoport egyik kiemelt társadalmi felelősségvállalási területe a vonzó munkahely kialakítása. Ennek érdekében számos módon igyekszünk segíteni kollégáinkat, hogy azok minél jobban össze tudják egyeztetni a családi életet és a munkahelyi feladatokat, és így teljes életet élhessenek” – mondta el Hendrik Scheerlinck. „Pályázatunkban kiemeltük gyermekbarát munkahelyi irodánkat, amelyet a kisgyermekes szülők mindennapjainak megkönnyítése céljából létesítettünk és eddig mintegy 50-en munkatársunk vette igénybe több alkalommal is. A 2013. július 1-től működő, 5 munkaállomásos gyermekbarát irodát azok a munkatársaink használhatják, akik néhány órára vagy 1-2 napra nem tudják gyermekük elhelyezését megoldani. Ilyen esetekben dolgozóink ebben az irodában végezhetik munkájukat, miközben gyermekük saját felügyeletük alatt egy játszósarokban tölti az időt. A nyári szünetben valószínűleg sok szülő fogja igénybe venni ezt a lehetőséget. Annak érdekében, hogy az iroda minél jobban ki tudja szolgálni a felnőttek és gyermekek igényeit, az elnyert 200 000 forintos támogatásból továbbfejlesztjük a helyiséget.”
A gyermekbarát iroda mellett a K&H családbarát intézkedései közé tartozik a K&H Welcome back program, amely a munkába visszatérő kismamákat segíti. Az érintetteknek lehetőségük van részmunkaidős vagy otthoni munkavégzésre, valamint egyedi munkarend kialakítására. Ezen kívül a K&H Csoport különböző, béren kívüli juttatásokkal, segélyekkel támogatja munkavállalóit, valamint Családbarát Kiadványán keresztül tájékoztatja dolgozóit a jogszabályokról, családi programokról.
A K&H Bank családbarát munkahelyre irányuló törekvéseit már másodszorra díjazták, hisz 2013-ban is rangos elismerésben részesült: megkapta az mtd Tanácsadó Közösség által alapított Sokszínű és családbarát munkahely TOP 10 díjat. Az elismerést olyan vállalatok nyerhetik el, akik prioritásként kezelik a sokszínű, befogadó és családcentrikus munkahelyek kialakítását.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Adsafari Reklámszervező Kft.
Telefon: 06 30 292 0451
Fax: 06 1 226 11 45
E-mail: contact@adsafari.hu
Cím: MH-1221 Budapest,...
További információk