4 kategóriában, összesen 13 hazai vállalat jutott be a Magyar Adományozói Fórum (MAF) széles körben elismert szakmai megmérettetésének, a MAF Társadalmi Befektetések Díj pályázatának döntőjébe 2014-ben.
A pályázat végső helyezéseit és a nyertes programokat a MAF októberi „Amit mérünk, javulni fog!” éves konfereciáján hozza nyilvánosságra.
2011 óta már több mint 100 hazai kiemelkedő támogatói program vett részt a CSR tevékenységeken belül kifejezetten a vállalatok önálló kezdeményezéseit bemutató és elismerő MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatán, amely a hazai cégek társadalmi befektetési programjait olyan minőségi szempontok alapján értékeli, mint a partnerség, a hatás és az innováció.
A MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatával az a célunk, hogy széles körben felhívjuk a figyelmet a Magyarország hosszú távú gazdasági-társadalmi fenntarthatóságát is szolgáló, példaértékű támogatói tevékenységekre és ezen keresztül ösztönözzük az üzleti szektor proaktív társadalmi szerepvállalását, valamint a három szektor közötti eredményes összefogást- mondta el Dr. Molnár Klára, a MAF igazgatója.
A MAF pályázatának döntőjében a Leginnovatívabb Támogatói Program, a Legsikeresebb Partneri Együttműködések, a Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program és Az Év Társadalmi Befektetési Programja kategóriákban az alábbi, ábécé sorrendben felsorolt 13 vállalat programjai versenyeznek:
• BASF Hungária Kft.- BASF Kids' Lab - Kölyöklabor
• Budapest Bank Zrt.- "Budapest Bank Békéscsabáért Program"
• Danone Kft.- Tegyünk Együtt a Gyermekekért egészséges életmódra ösztönző program (TEGY)
• E.ON Hungária Zrt.- E.ON Energiaközösségek
• Erste Bank Hungary Zrt.- "Szimbiózisban a Szimbiózis Alapítvánnyal"
• IFUA Horváth & Partners Kft.- Szakmai Önkéntes Program - vállalatok, egyetemisták együttműködésével
• Invitel Távközlési Zrt.- InnoMax Díj
• K&H Csoport- K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő
• MagNet Magyar Közösségi Bank Zrt.- Közösségi Adományozási Program (KAP)
• METRO Kereskedelmi Kft.- Élelmiszermentés (expressz kiszállítás az áruházból a rászorulókig néhány órán belül)
• MOL Nyrt.- MOL Gyermekgyógyító Program
• OTP Bank Nyrt.- Középiskolások Országos Pénzügyi és Gazdasági Oktatóközpontja (O.K. Központ) - ingyenes pénzügyi, gazdasági és gazdálkodási edukációs program
• Samsung Electronics Magyar Zrt.- Samsung SMART School
A helyezéseket a MAF 2014. október 2-án a MAF „Amit mérünk, javulni fog! szakmai konferenciájának záróeseményén jelenti be az Erste bank Hungary Zrt. székházában tartott díjátadón.
A döntőbe jutott programok részletes listája a MAF weboldalán tekinthető meg:
http://www.donorsforum.hu/hu/maf-tarsadalmi-befektetesek-dij/2014/shortlist-2014
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk