Idén 17. alkalommal indult útjára a Danone Kft. „Tegyünk Együtt a Gyermekekért” (TEGY) társadalmi célú programja.
Februárban folytatódik a Danone Kft. egészséges életmódra ösztönző „Tegyünk Együtt a Gyermekekért” társadalmi célú programja, mely a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásra, a mindennapi mozgás fontosságára, valamint a mozgásszegény életmód következményeire hívja fel a figyelmet – interaktív, játékos formában.
Idén egy új, társadalmi célú támogatási elemmel is bővül a program. Ennek keretében a vállalat biztosítja majd azt, hogy két – hátrányos helyzetű településen lévő – általános iskola minden egyes tanulója, egy egész szemeszteren keresztül, minden nap, napi egy joghurthoz jusson. Az egészségprogram az idei év első felében Budapest Főváros VII. és X. kerületi Önkormányzata, valamint Győr, Kecskemét, Miskolc és Székesfehérvár Megyei Jogú Városok Önkormányzata és a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ helyi tankerületeinek elvi támogatásával valósul meg.
Idén 17. alkalommal indult útjára a Danone Kft. „Tegyünk Együtt a Gyermekekért” (TEGY) társadalmi célú programja. A vállalat az 1999-ben elindított keretprogramja égisze alatt valósítja meg a társadalmi célú támogató kezdeményezéseit. Ezen eltelt időszak alatt összesen 305 millió forint támogatást nyújtott, többek között segítette a magyarországi gyermek-onkológiai és rehabilitációs központok által kezelt daganatos beteg gyermekek rehabilitációját és egészséges klinikai táplálkozásukat segítő programok megvalósítását.
2012-ben a TEGY program keretében a vállalat – a kiegyensúlyozott táplálkozást és életvitelt támogató küldetésével összhangban – indította el az ismeretterjesztő, egészséges életmódra ösztönző programját. Az elmúlt több mint két évben a program Budapesten, Debrecenben, Győrben, Kecskeméten, Pécsett, Szegeden és Szombathelyen valósult meg, közel 13 000 általános iskolás és 400 pedagógus aktív részvételével.
A vállalat a 11–12 éves gyermekek számára kíván útmutatást adni, hogy játékos formában ismerjék meg és sajátítsák el az egészséges életmód alapelveit, s egészségtudatos fiatalokká-felnőttekké váljanak. A program egy komoly problémára, a gyermekkori túlsúly és elhízás veszélyére, a gyermekek egészségének és életminőségének javítására, valamint ezzel kapcsolatban a társadalmi szinten közös cselekvés lehetőségére és a megoldásokra kívánja ráirányítani a figyelmet.
2014 tavaszán a TEGY egészségprogram elsőként a vállalati programok között elnyerte az Országos Egészségfejlesztési Intézet szakmai ajánlását, az Ajánlott iskolai egészségfejlesztési program címet.
Az interaktív, játékos program kialakításában és megvalósításában együttműködő szakmai partnerek a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ), az Országos Élelmezés- és Táplálkozástudományi Intézet (OÉTI) és a GYEP Alapítvány (Gyermekek Egészségnevelő Prevenciós Alapítványa), mely szervezetek hosszú évek óta szoros szakmai kapcsolatban állnak a vállalattal.
A TEGY program közvetlenül az általános iskolákba, a gyerekekhez és a pedagógusokhoz viszi el a hasznos tanácsokat és tudnivalókat, s számos ötlettel, élménnyel lepi meg a résztvevőket. Az 5. osztályos osztályfőnököknek, iskolaigazgatóknak, egészségtan és rekreáció szakos tanároknak szakmai tréningek szervezésére kerül sor, munkájukat pedig a hasznos tanácsokat és gyakorlati útmutatókat tartalmazó tanári kézikönyv segíti. Az 5. osztályos gyerekek játékos, ismeretterjesztő órák keretében az egészséges táplálkozással és életmóddal kapcsolatban hallhatnak lényeges információkat, interaktív formában. Továbbá a „Mi van a tányéron?” című munkafüzetből nemcsak a gyerekek, hanem még a szüleik is sok-sok egészséggel kapcsolatos témával ismerkedhetnek meg alaposabban. Az interaktív órákhoz kapcsolódik az Egészségsátor, mely játékosan, de a tudomány szemszögéből megközelítve mutatja be az egészséges életmódot. Az idei évben ismételten „Futólépésekkel az egészség felé” címmel családi sportverseny és „Ezt jól kifőztétek! – Egészségesen finomat” címmel családi gasztronómiai pályázat kerül meghirdetésre az 5. osztályosok körében.
„2015-ben az egészséges életmódra ösztönző programunk új, társadalmi célú elemmel bővül, melyben közreműködő partnerünk a Magyar Élelmiszerbank Egyesület” – emelte ki Paolo Maria Tafuri, a Danone HCS régió ügyvezető igazgatója. – „Pályázatot hirdettünk hátrányos helyzetű térségekben lévő általános iskolák számára olyan kisfilmek készítésére, amelyek életünk és mindennapjaink kisebb-nagyobb örömeit mutatják be a gyerekek szemszögéből. A pályázat célja, hogy a nyertes rászoruló általános iskolák rendszeres tejtermék-támogatáshoz jussanak. Mi biztosítjuk azt, hogy a nyertes két oktatási intézmény minden egyes tanulója naponta egy joghurtot kanalazhasson 2015. március elejétől június közepéig. A támogatáson túlmenően az egészséges életmódra ösztönző programunk keretében interaktív egészségórát és ismeretterjesztő kiállítást is szervezünk egy-egy alkalommal a nyertes oktatási intézményekben” – mondta Paolo Maria Tafuri.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Ötleteken dolgozunk, amik elválasztják a BRAND-et a zsúfolt tömegektől. Ötleteken, amik a fogyasztók számára értékessé teszik a...
További információk