Újabb jótékonysági akciót indított közösen a SPAR Magyarország és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, amelynek keretében az áruházlánc vevői meghatározott termékek megvásárlásával támogathatják a szervezet munkáját.
A vállalat 18 éves stratégiai együttműködésre és számtalan sikeres akcióra tekint vissza az ország egyik legnagyobb karitatív szervezetével.
A SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat legújabb közös programja a cégcsoport valamennyi üzletére kiterjed országszerte: a vásárlók szeptember 3-tól 9-ig a kijelölt termékek megvásárlásával – darabonként - 1 forinttal járulnak hozzá a szervezet karitatív céljainak megvalósításához. A Máltai Jótékonysági Termékek a SPAR ez időszakban érvényes katalógusában is szerepelnek.
„A SPAR Magyarország életében kiemelten fontos a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal folytatott együttműködés, hiszen a társadalmi felelősségvállalás iránt elkötelezett vállalatként megtiszteltetés számunkra, hogy ezen a területen az egyik legnagyobb múltra visszatekintő hazai jótékonysági szervezetnek lehetünk partnerei. Mostani akciónkkal is ezt a partnerséget szeretnénk erősíteni, és bízunk benne, hogy minél több vásárlónk választja tudatosan a Máltai Jótékonysági Termékeket” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A két szervezet stratégiai együttműködésének eredményeként rászorulók tízezreihez jut el a segítség minden évben különböző formákban. A cégcsoport vásárlói a SPAR és INTERSPAR áruházban megvásárolható 200 és 500 forintos adománykártyákkal folyamatosan támogathatják a szervezet munkáját. Az adománykártyák értékesítéséből 2014-ben több mint 10 millió forint folyt be. A SPAR továbbá az általa forgalmazott környezetbarát bevásárlótáskák árából darabonként egy forintot ad át a szervezetnek, ami 2014-ben közel 8 millió forintot jelentett.
Az állandó támogatási formákon kívül a SPAR számos egyéb karitatív programban is részt vesz a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal együttműködésben. Közös karitatív programuk a karácsony előtti „Adni öröm” adománygyűjtő akció, amely évente megszervezésre kerül a SPAR-csoport 160 üzletében. Az akció során százezrek adakoznak minden évben az áruházakban, és tavaly több mint 250 tonna tartós élelmiszer gyűlt össze a hátrányos helyzetű családok részére.
SzK
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A ::progressive:: egy nemzetközileg is elismert, díjnyertes, okos, hazai reklámügynökség
MIBEN VAGYUNK JÓK?...
További információk