Új együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
Új együttműködést jelentett be a 20th Century Fox, a Panasonic Corporation és a Samsung Electronics, amelynek keretében egy nyílt, jogdíjmentes, dinamikus metaadat platformot hoznak létre a High Dynamic Range (HDR) technológia számára, az ehhez kapcsolódó tanúsítvánnyal és logóval, valamint az átmenetinek szánt HDR10+ elnevezéssel. A három vállalat együtt egy licencelő szervezetet alkot, amely 2018 januárjában kezdi meg a HDR10+ platform licencelését. A szervezet egy névleges regisztrációs díj fejében, jogdíjmentesen, széles körben terjeszti majd a licenceket tartalomgyártó vállalatoknak, ultra nagy felbontású TV készülékek, Blu-Ray lejátszók/írók és set-top boxok gyártóinak, valamint chipkészlet előállítóknak.
„Mint az otthoni szórakoztatási tartalmak és készülékek vezető gyártói, a három vállalat ideális üzleti társ, hogy a HDR10+ minden fogyasztó otthonába eljuthasson” – fogalmazott Jongsuk Chu, a Samsung Electronics Visual Display üzletágának elnöke. „Elkötelezetten dolgozunk azért, hogy a legújabb technológiák minden televízióban megjelenjenek és biztosak vagyunk benne, hogy a HDR10+ prémium tartalmakat kínál majd és magasabb szintre emeli a televíziózás és filmnézés otthoni élményét.”
A HDR10+ a legmodernebb technológia, amely a HDR televíziók képességeire épít, és így nyújtja a legjobb elérhető képélményt a következő generációs képernyőkön. A HDR10+ minden jelenethez automatikusan optimalizált fényerejű, színű és kontrasztú, páratlan képminőséget biztosít valamennyi képernyőn. A korábbi változatokban a statikus Tone Mapping technológia egy adott képjavítást alkalmazott a tartalom egészére. A HDR10+-nál a dinamikus Tone Mapping minden jelenetet egyedileg kezel, hogy élénk színek és páratlan képminőség jelenjen meg a képernyőn. Az új, továbbfejlesztett vizuális élmény lehetővé teszi, hogy a nézők olyan képeket lássanak, amilyeneket a film készítői megálmodtak.
„A HDR10+ egy technológiai előrelépés, amely a következő generációs képernyőkön optimalizálja a képminőséget” – összegezte Danny Kaye, a 20th Century Fox ügyvezető elnökhelyettese és a Fox Innovation Lab ügyvezető igazgatója. „A HDR10+ olyan metaadatot szolgáltat, amely pontosan meghatározza az egyes jeleneteket, hogy mindig tökéletes képminőség szülessen. A Fox Innovation Laben keresztül működünk együtt a Panasonickal és a Samsunggal, így vagyunk képesek olyan új platformokat elindítani a piacon, mint amilyen a HDR10+, amely a mozin kívül is segít, hogy minél pontosabban jelenjenek meg a képernyőkön a filmkészítők elképzelései."
Számos előnyt tartogat a HDR10+ azok számára, akik kompatibilis termékeikkel csatlakozni kívánnak a platformhoz. A HDR10+ rugalmasságot ad a rendszernek, hogy többféle társuló szervezet, például tartalomgyártó, tartalomszolgáltató, televízió- és készülékgyártó is tagja lehessen ennek a platformnak és továbbfejleszthesse a nézőinek nyújtott képélményt. A HDR10+ platform kialakításának köszönhetően a jövőbeni fejlesztéseket és innovációkat is képes lesz befogadni, hogy az elkövetkező években is egyre nagyobb teljesítményű technológiát biztosítson.
„A Panasonic komoly múlttal rendelkezik annak kapcsán, hogyan lehet az iparág vezetőivel együttműködni, hogy maradandó műszaki megoldások szülessenek. Nagyon örülünk, hogy együtt dolgozhatunk a 20th Century Fox-szal és a Samsunggal az új HDR formátum fejlesztésén, amely számtalan újítást hoz majd a nézőknek” – nyilatkozott Yuki Kusumi, a Panasonic menedzsere. „Jelentős HDR képminőség-fejlesztést fogunk elérni számos televíziónál és felgyorsítjuk a prémium HDR tartalmak készítését is, így arra számítunk, hogy a HDR10+ lesz gyakorlatilag a hivatalos HDR formátum hamarosan.”
Az IFA szakvásár résztvevőit is arra bíztatjuk, hogy látogassanak el a Samsung Electronics és a Panasonic standjaira, ahol jobban megismerkedhetnek a HDR10+ technológiával.
A 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung hamarosan további részleteket közöl majd a licencelési programról és HDR10+ bemutatót is tartanak majd a CES 2018 rendezvényen.
(SzK)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A CREVO (vagyis Creative Revolution) a kreativitás terén nyűjt forradalmian innovatív, és meglepően megfizethető megoldásokat. Egyedi ötletek és...
További információk