A Tesco Magyarországon is nyújt március 1-től mobil távközlési szolgáltatást a Vodafone Magyarország hálózati támogatásával, az új szolgáltató előhívó száma a 31-es lesz.
Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója kedden Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile jól működik, s most az Egyesült Királyság, Írország és Szlovákia után magyar piacon is megjelenik.
Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke hozzátette, napjainkban 1,5 millió olyan Tesco klubkártyás ügyfél van, akik a pénzüket a cég áruházaiban napi rendszerséggel költik. Ők a későbbiekben várhatóan mobilszolgáltatást is vesznek majd.
A Vodafone technológiáját és hálózatát használva az új szolgáltató valódi független, virtuális mobilszolgáltató lesz (Mobile Virtual Network Operator - MVNO). Az új céget a két alapító, a Vodafone és a Tesco 50-50 százalékban tulajdonolja.
A Tesco Mobile SIM kártyáit az ország minden Tesco áruházában, míg a készülékeket a Tesco hipermarketekben lehet majd vásárolni.
Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulásról elmondta, virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötnek szerződést az ügyfeleikkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon lesznek elérhetők. A Tesco Mobile előnyét abban látja, hogy a Vodafone megbízható technológiai bázisán, a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálják a szolgáltatásokat és a készülékeket kifejezetten a kereskedelmi cég vevőinek.
Kérdésekre válaszolva az új szolgáltató vezérigazgatója elmondta, kezdetben csak feltöltőkártyás (pre paid) hang- és adatszolgáltatást nyújtanak, de a terveikben szerepel az előfizetéses szolgáltatás bevezetése is. Azt azonban nem számszerűsítette, hogy egy év alatt hány ügyfelet kívánnak megszerezni.
Az cég zrt.-ként működik, öt alkalmazottja van, s 200 millió forint alaptőkével rendelkezik.
Az adatokhoz a vezérigazgató hozzátette, a vegyes vállalat mögött azonban ott áll a Vodafone és Tesco teljes csapata, támogatása és szakértelme is. Ha szükséges, az alapítók további összegeket is a cég rendelkezésére bocsátanak.
Az induláshoz szükséges teljes beruházás, illetve befektetés összegét az eseményen nem árulták el.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk