A 65 országban, több mint 2600 üzlettel jelen lévő, természet ihlette kozmetikumokat forgalmazó vállalat első hazai márkaboltja az Arena Plazában nyílik.
A The Body Shop ® kizárólagos hazai képviselete, az Avanzo- Trade Kft. bejelentette, hogy április 3-án megnyitja márkaboltját Budapesten, és egy újabb bolt megnyitását is tervezi ebben az évben, minimum 5-5 fő eladószemélyzettel. Az Arena Plazában található üzlet lesz a brit székhelyű, eredeti, természet ihlette és etikus szépségmárka első hivatalos márkaboltja Magyarországon. Az érdeklődők a teljes európai termékportfóliót megtalálhatják az üzletben, összesen 1200 termék közül válogathatnak, beleértve a tusfürdőket, testvajakat, haj- és arcápolási termékeket, dekorkozmetikumokat és illatszereket.
A világ egyik legetikusabb vállalata, és a környezettudatos vásárlók által kiemelten nagyra tartott The Body Shop ® 1976-ban alakult, és mára 65-nél is több országban van jelen, mintegy 2600 márkabolttal.
"Izgatottan vártuk, hogy végre megnyithassuk az első márkaboltot Magyarországon. Az előzetes visszajelzések alapján rengeteg ember álmát váltjuk valóra azzal, hogy többé nem kell külföldre utazni a The Body Shop ® élményért és teljes kínálatáért. Büszkék vagyunk arra, hogy egy olyan, rendkívül etikus vállalatot képviselhetünk, amelynek értékeivel tökéletesen tudunk azonosulni” – mondta Banga Zsuzsanna, az Avanzo-Trade Kft. marketing vezetője.
„A második üzletünkről részleteket még nem mondhatunk, de annyit már elárulhatunk: Budapestre koncentrálunk a márkaboltjainkkal. Vidéki vásárlóink igényeit a webshopon keresztül szolgáljuk ki. Tapasztalataink szerint a The Body Shop ® célcsoportja szívesen vásárol online” – nyilatkozta Banga Sándor, az Avanzo-Trade Kft ügyvezető igazgatója.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja.
Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk