A zenei rendezvényen „nem nyakkendős közegben” találhatnak egymásra leendő gyakornokok, potenciális munkavállalók és munkáltatók.
A Hegyalja, mint az ország egyik legnagyobb fesztiválja, és mint felelős zenei nagyrendezvény, a Hegy' Karriergyárban elsősorban azoknak a gazdasági szereplőknek, oktatási intézményeknek és állami szereplőknek kínál megjelenési lehetőséget, amelyek már eddig is aktívan tettek a régió foglalkoztatottsági mutatóinak javításáért. Azoknak a vállalatoknak, amelyek már az egyetem, illetve a főiskola idején keresik a legjobbakat, gyakornoki programjuk belépőt jelenthet a Hegy’ Karriergyárba is. Azok a felsőoktatási intézmények és szakiskolák, amelyek piacorientált alap és mesterszakjaikkal, szakirányú képzéseikkel hozzásegítik a leendő munkavállalókat a sikeres álláskereséshez, szintén megjelenhetnek a műszaki értelmiségiek és műszaki szakemberek körében legnépszerűbb magyarországi fesztiválon.
Zenés karrier- és csapatépítés
A vállalatok, a felsőoktatási intézmények és a fesztivál együttműködésén alapuló kezdeményezés abból a szempontból is újdonságnak számít, hogy a hazai fesztiválok történetében először egy programhelyszínen valósulhat meg egy „üzleti találkozó”, egy „szabadegyetem”, egy „állás-, karrier-, és vállalkozói börze” jellegű program fesztiválkörnyezetbe ágyazva.
A Hegy' Karriergyárban megjelenő munkáltatók különleges lehetőséget kapnak arra, hogy elnyerjék leendő dolgozóik bizalmát, vagy erősítsék jelenlegi munkavállalóik lojalitását, hiszen a világörökségi környezetben megrendezett fesztivál iránti elköteleződés az itt megjelenő vállalatokra is kivetül. A válság jelenlegi szakaszában a szaktudás és a munkavállalók elkötelezettsége, valamint a nem pénzbeli motivációs eszközök felértékelődnek, így ez különös jelentőséggel bír.
A Hegyalján a bérlettel érkező fesztiválozók aránya minden más hasonló magyarországi rendezvényhez képest a legmagasabb, így a fesztiválon megjelenő márkák, vállalatok számára nem csupán egy délután áll rendelkezésre arra, hogy átadják üzeneteiket: a Hegyalján négynapos folyamatos jelenléttel tervezhetnek, ami jelentősen növeli üzenetük bevésődésének esélyét.
Belépés csak nyakkendő nélkül
Amellett, hogy a Hegy' Karriergyárban résztvevő cégek HR-esei már a fesztivál helyszínén megismerhetik a leendő pályázókat, gyakornoki programjaikat a fiatal munkavállalók, pályakezdők saját közegében mutathatják be. A vállalatok jelenlegi munkavállalóiknak csapatépítő tréningeket, programokat szervezhetnek azon a fesztiválon, amelyre a kelet-magyarországi zenerajongók sajátjukként tekintenek. A felsőoktatási intézmények – a vállalati résztvevőkkel egyenrangú szereplőként – ismertethetik meg a hegyaljásokkal képzési rendszerüket, valamint mindazokat az előnyöket, amelyeket az iskolák kínálnak leendő hallgatóiknak. A Hegy' Karriergyárban a tudásalapú munkaerő-piac és gazdaság valamennyi szereplője megtalálhatja számítását, így az innovatív kisvállalkozások, start-up cégek is kötetlen közegben, a megzenésített nyaralás helyszínén építhetik tovább üzleti kapcsolataikat.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Confhotel Csoport névadója, a Confhotel Event 2000-ben alakult meg azzal a céllal, hogy a különböző létszám,- és eszközigényű vállalati...
További információk