Ismét kifejezésre juttatta Argentína a Falkland-szigetek feletti területi igényét, ezúttal egy, a közelgő londoni nyári olimpiai játékok apropóján készített reklámfilm segítségével.
A rövid videó, amely egy argentin sportolónak a brit fennhatóság alatt álló területen végzett edzését mutatja, a következő szlogennel zárul: "argentin földön edzünk, hogy brit földön megmérkőzzünk".
A felvétellel kapcsolatban a BBC brit közszolgálati televízió hírportálja pénteken William Hague brit külügyminisztert idézte, aki szerint a politikai indíttatású videóval Buenos Aires az utóbbi idők diplomáciai fiaskóit igyekszik ellensúlyozni. A brit diplomácia vezetője emlékeztetett arra, hogy a nemrég tartott amerikai csúcsértekezleten Argentína hiába kérlelte a részt vevő országokat, hogy adjanak ki közös nyilatkozatot a Falkland-szigetekről.
"Nem gondolom, hogy az olimpiai játékokkal való bármilyen visszaélés jó érzést keltene más országokban" - hangsúlyozta Hague. A "2012-es olimpiai játékok: tisztelet a malvinasi (a Falkland-szigetek spanyol neve) elesettek és veteránok előtt" című reklámfilmben Fernando Zylberberg, az argentin válogatott jégkorongcsapat kapitánya a Falkland-szigetek fővárosában, Port Stanley-ben edz.
A videót a WPP brit reklámóriás tulajdonában lévő egyik legnagyobb argentin reklámügynökség, a Young&Rubicon készítette engedély nélkül, titokban. A két vezető argentin napilap, a La Nacion és a Carin tájékoztatása szerint a provokatív anyag nem a kormány megbízásából készült, Cristina Fernandez de Kirchner elnök azonban megvásároltatta azt, miután figyelmébe ajánlották. A reklámfilmet szerda éjjel sugározta először az argentin állami televízió. Zylberberg - elmondása szerint - nem tudott arról, hogy politikai célokra fogják használni a szóban forgó felvételt.
Egy Falkland-szigeteki képviselő, Ian Hansen "olcsó és tiszteletlen propagandaanyagnak" nevezte a videót. Hozzáfűzte: a reklámfilmben egyetlen falklandi lakos sem szerepel, ami jól tükrözi Argentína politikáját, amely a helyi lakosságról tudomást sem vesz. Múlt hónapban emlékeztek meg a falklandi háború 30. évfordulójáról. A 74 napos küzdelemben a szigeteket megszálló Argentína végül alulmaradt a brit erőkkel szemben.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Internetes poszter áruház
Cégnév: CCG Fotóstúdió Kft.
Cím: 1088 Budapest, Szentkirályi u 49.
Telefon: 06 30 952 6947
E-mail:...
További információk