Koltai Lajos rendező, Dobos Tamás operatőr és Zságer Balázs zeneszerző készítette el a magyar állampapírokat népszerűsítő legújabb imázsfilmet, amely keddtől látható a hazai televíziók reklámblokkjaiban egy átfogó hirdetési kampány indító elemeként.
A neves alkotók közreműködésével forgatott imázsfilm egy másfé-kétéves reklámhadjárat része lesz - mondták el a televíziós spot keddi budapesti sajtóbemutatóján az Államadósság Kezelő Központ Zrt. (ÁKK) vezetői.
Töröcskei István vezérigazgató és Borbély László András általános vezérigazgató-helyettes emlékeztettek: az állampapok népszerűsítését 1995-ben vette át az akkori Pénzügyminisztérium, majd az ÁKK a Magyar Nemzeti Banktól.
Nyolc évvel ezelőtt még a teljes magyar államadósság 10 százaléka volt a hazai lakosságnál, 2011 végére ez az arány 3,5 százalékra csökkent - figyelmeztetett Borbély László András, hozzátéve: az új reklámkampány célja ennek a trendnek a megfordítása.
Az ÁKK vezetői hangsúlyozták: az állampapír egyaránt előnyös befektetési forma az ország és az állampolgár számára is: a belföldre kifizetett kamatokból ugyanis jövedelem lesz, ami pozitív hatást gyakorol a gazdasági növekedésre, másrészt az állampapír a legbiztonságosabb befektetési lehetőség.
Borbély László András beszámolója szerint a kormány ezért új stratégiát hirdetett, melynek része, hogy az állampapírokhoz kedvező hozamot kínálnak, fejlesztik a belföldi értékesítési hálózatot, valamint erős marketingkampányt indítanak.
Koltai Lajos a sajtóbemutatón elmondta, azért vállalta el a felkérést, mert úgy érezte, fontos ügyet szolgálhat. A neves operatőr-rendező elárulta: több száz jelentkezőt néztek meg, hogy az imázsfilmhez érdekes, esetleg szabálytalan, de ezzel együtt szép arcokat találjanak, amelyeket a spotban a kamera közelről mutat. A tizenhat, külön feltűnő arc végül tablószerűen keretbe kerül, és feltűnik a reklám "Több mint üzlet" szlogenje.
Zságer Balázs felidézte: mindig is érdekelte a filmzeneszerzés, ezúttal pedig különösen vonzotta, hogy egy olyan szakmai múlttal rendelkező operatőr-rendezővel dogozhat, mint Koltai Lajos. "Valószínűleg azért engem választottak, hogy megpróbáljak hidat verni az autentikus zene és a kortárs könnyűzene között" - jegyezte meg a zeneszerző, hozzátéve: az imázsfilm dallamát ezért vegyesen elektronikus és akusztikus hangszerek szólaltatják meg.
Újságírói kérdésre válaszolva Borbély László András közölte: terveik szerint a keddtől vetített imázsfilmből lesznek kibontva az egyes állampapír-termékek reklámfilmjei. Az első ilyen júniusban a Prémium Magyar Államkötvény reklámja lesz, de a későbbiekben még kettőt terveznek - árulta el a vezérigazgató-helyettes.
Az ÁKK 2011 decemberében hirdetett közbeszerzési eljárást az állampapírok értékesítését támogató kreatív koncepció elkészítésére és az azzal kapcsolatos anyagok előállítására 120 millió forintos keretösszeggel. A nyertes áprilisban a HG360 Reklámügynökség Kft. lett, amely 2013 végéig készít kreatív kommunikációs anyagokat az Államadósság Kezelő Központ számára.
A werkfilm:
A reklámszpot:
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Cégnév: Aromamedia Illatmarketing
Cím: 1037 Budapest , Flóra út 19.
Telefon: 0630 2227256
E-mail: info@aromamedia.hu
Tevékenység: Az...
További információk