A kánikulai időjárásnak köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma a Tesco áruházakban.
A nyár beköszöntével számos ásványvízmárkát kedvezményes áron kínál az áruházlánc, az ásványvizek a Hónap Sztárja elnevezésű akciósorozat állandó szereplői lettek. A vásárlók elsősorban a sajátmárkás és az ízesített vizeket részesítik előnyben, ez utóbbiak népszerűsége folyamatosan növekszik. A citromos, narancsos, körtés és egyéb gyümölcsös ízvilággal rendelkező ásványvizek mellett a Tesco választékában megtalálhatók az Év Terméke díjat elnyerő ásványvizek, mint például az egyedi, körte-citromfű ízesítésű is.
A víz mellett persze jobban fogyott a sör is, mely termékek kínálatát a Tesco májusban megújította: az áruházlánc immár több mint 200 különböző sörrel várja vásárlóit. A hőség beköszöntével és az áruházlánc múlt hét pénteken indított sörvásárának köszönhetően az eladott sörök forgalma közel 15 %-kal nőtt a Tesco áruházakban.
Igazi különlegesség a cider (almabor vagy almasör), ebből a májusi választékbővítésnek köszönhetően ma már közel 30 féle kapható a Tesco üzleteiben. Az áruházlánc egy kizárólag természetes összetevőket tartalmazó skandináv változatot is kínál, amely valódi almalé erjesztésével készül. A 4-5%-os alkoholtartalmú cider szénsavasságának köszönhetően a meleg napok kedvenc hűsítője, ami ma már a magyar közönséget is meghódította. A klasszikus almaíz mellett körtés, áfonyás, bodzás, erdei gyümölcsös és egyéb ízekben is kapható.
A meleg napokon a Tesco legnagyobb áruházaiban több mint 150 különböző jégkrémből válogathatnak a vásárlók. Hasonlóan az ásványizekhez, ezen termékfajtából is a sajátmárkás változatok a legnépszerűbbek. Mindezeknek köszönhetően az idén kibővült sajátmárkás jégrémek kínálata. Idén a Tesco támogatja a Gyermeksziget rendezvénysorozatot, és kedvező áron kínálja a kizárólag az áruházlánc üzleteiben kapható ChokaBlok fagylaltokat, így kedvezve ezzel a legkisebbeknek is.
A Tesco hetek óta folyamatosan akciós árakon kínálja a jégkrémeket, és a rendkívüli hőség hatására ennél a termékkörnél is 30%-os forgalomnövekedés figyelhető meg. A jégkrémek népszerűsége évről-évre növekszik, ami részben annak is köszönhető, hogy a családok a gazdasági válság hatására a cukrászdai fagylaltok helyett a kedvezőbb áru bolti termékeket választják.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
A Convention Budapest Bt. 1995 júliusában alakult, majd 1996 közepétől Kft. társasági formában folytatja tevékenységét. Fő profilja az...
További információk