A Kékkúti Ásványvíz Zrt. tavaly a gazdasági nehézségek ellenére 1,2 százalékkal növelte az eladott ásványvíz mennyiségét: a társaság 2011-ben 102 millió palack ásványvizet értékesített a Káli-medencében működő öt kútból palackozott termékeiből.
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. tavaly a gazdasági nehézségek ellenére 1,2 százalékkal növelte az eladott ásványvíz mennyiségét: a társaság 2011-ben 102 millió palack ásványvizet értékesített a Káli-medencében működő öt kútból palackozott termékeiből - mondta Némedi Krisztina marketing igazgató az MTI érdeklődésére.
Hozzátette: a cég árbevétele 5,5 milliárd forint volt, ezzel az eredménnyel a Nestlé Waters magyarországi leányvállalata 2011-ben is megtartotta piacvezető pozícióját az ásványvíz szegmensben. Elmondta, hogy bár az eladott mennyiség növekedésével együtt a cég piaci részesedését is növelték, az árbevétel csökkent az előző évhez képest, és a veszteséget az üzemanyag-, és a PET alapanyagárak emelkedése miatt nem sikerült csökkenteni.
Közlése szerint az idei évre a vállalat az eladott mennyiségnél 2,5 százalékos növekedést tervez, és a dolgozók létszámát is növelik.
A vállalat gyárában három gyártósor üzemel, ezek kapacitása napi kilencszázezer palack. A három gyártósorból kettő PET palackot, egy üveges ásványvizet tölt.
Némedi Krisztina elmondta, hogy tavaly folytatódtak a beruházások a Veszprém megyei gyárban: a raktárépület fejlesztésére, a könnyített palackokra és a palettázó robotcellára közel 500 millió forintot költöttek. A raktárépület bővítésével a kékkúti üzem tárolókapacitása megduplázódott, így a közvetlen kiszállítások aránya a gyárból a partnerek telephelyeire 69 százalékról csaknem 100 százalékra emelkedett.
Megjegyezte, hogy a Theodora márka a tavalyi magyar EU-elnökség hivatalos ásványvize volt.
A Kékkúti Ásványvíz Zrt. árbevétele 2010-ben 5,8 milliárd forint volt, és az évet félmilliárd forintos veszteséggel zárták. Az üzem jelenleg 80 embert foglalkoztat.
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenység: A cég az ATL és BTL területen nyújt hatékony megoldásokat, a grafikai tervezéstől a médiastratégia kidolgozásáig. Ezen felül:...
További információk