Amint az 50 milliomodik Facebook like megérkezett a Coca-Cola oldalára, a márka bejelentette támogatói programját, amelyben rajongói táborának segít majd boldogabb hellyé tenni a világot.
Ha 50 millió barátot győzhetnénk meg arról, hogy tegyék boldogabb hellyé a világot, akkor vajon milyen eredményt érhetnénk el? A Coca-Cola tegnap bejelentette, hogy amint az 50 milliomodik követőjük is csatlakozott Facebook oldalukhoz, kiderítik.
“Fennállása alatt a Coca-Cola mindig igyekezett egyszerű, boldog pillanatokat hozni a hétköznapokba – mondta Joe Tripodi a Coca-Cola Company kereskedelmi és marketing vezetője. – Ma már egy több mint 50 milliós FB közösséget tudhatunk magunk mellett, és ez kivételes lehetőség nekünk arra, hogy leglelkesebb és elkötelezettebb követőinket arra bíztassuk, keressenek olyan lehetőségeket, amelyekkel boldogabbá lehet tenni a világot.”
A Coca-Cola kiválasztja majd azokat az ötleteket és ötletgazdáikat, amelyek segítenek a cél elérésében. Majd az ötletgazdák, a Coca-Cola és a Facebook közösség tovább fejleszti az ötletet, hogy az egész világon megvalósítható legyen.
A Coca-Cola Facebook oldalán megtalálható alkalmazással a márka rajongói csatlakozhatnak a világszintű kezdeményezéshez. Regisztráció után közvetlenül részt vehetnek az ötletek kialakításában és megosztásában, ezzel értékes tagjává válhatnak a közösségi média által létrehozott innovatív csapatnak. A Coca-Cola pedig vállalja, hogy a legígéretesebb ötletek megvalósításában tevőlegesen is részt vesz.
“Ez a program bemutatja, hogy a virtuálisan működő közösségi média hogyan képes érzékelhető változásokat hozni a való világba – mondta Sheryl Sandberg a Facebook operatív vezetője. – A közösségi oldalon legnagyobb követőszámmal rendelkező márkaként a Coca-Cola érti, hogy micsoda erő és lehetőség rejlik a közösségben. ”
A Coca-Cola hamarosan újabb részleteket oszt meg FB programjáról, a résztvevőkről, az ötletekről és az időzítésről.
Érdekesség, hogy a Coca-Cola Facebook oldalát nem a vállalat indította el, hanem két rajongó: Dusty Sorg és Michael Jedrzejewski. 2008 augusztusában Dusty és Michael megfelelő fórumot keresett a Coca-Cola iránti rajongásuk megosztására, s miután ilyet nem találtak, kreáltak egyet a saját szájuk íze szerint. Valószínűleg a rajongói oldalról jött kezdeményezés vezetett ahhoz a hatalmas sikerhez, hogy ma a Coca-Cola büszkélkedhet a legnagyobb FB márkaoldallal.
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő feladat: Klasszikus reklámkampányok, online megoldások, gerilla és egyéb BTL kampányok kreatív tervezése, kivitelezése, design munkák,...
További információk