A Díjbeszedő cégcsoport százmilliós beruházással tart lépést a célzott küldemények iránt növekvő kereslettel.
2012. október 15. – Folyamatosan erősödik a közvetlen, személyes elérést nyújtó eszközök szerepe a lakossági ügyfél-kommunikációban. Egyre több szolgáltatóvállalat igyekszik számlaleveleit is felhasználni az ügyfelek hatékonyabb elérése érdekében. A Díjbeszedő cégcsoport, a megszemélyesített küldemények egyik vezető előállítója további beruházást hajtott végre a közelmúltban annak érdekében, hogy lépést tartson az igények növekedésével.
„Az elmúlt két évben nagyon komoly felfutást tapasztaltunk a személyre szabott marketing üzenetet is tartalmazó számlalevelek előállítása iránt a nagy számlakibocsátó szolgáltatók részéről, emiatt a közelmúltban százmilliós nagyságrendű beruházással bővítettük kapacitásunkat ezen a téren,” – mondja el Jelinek Gábor, a Díjbeszedő Holdinghoz tartozó Díjbeszedő Nyomda vezérigazgatója. A vállalat 2007 óta már a második nagyteljesítményű színes digitális nyomtatógépét állította üzembe nemrégiben.
A társaság több mint tíz éve készít személyre szóló küldeményeket a nagy szolgáltatócégek – pénzintézetek, távközlési szolgáltatók és közüzemek – részére, melyek az utóbbi időben a fogyasztók médiafogyasztási szokásainak megváltozása miatt, a technikai fejlődésnek köszönhetően, valamint a folyamatos bevételnövelés érdekében egyre nagyobb mértékben fordulnak ehhez az eszközhöz. A nemzetközi gyakorlat is azt bizonyítja, hogy a személyre szóló ajánlatokkal akár 15 százalékkal is növelheti bevételét egy-egy szolgáltató.
„A jelentős keresztértékesítési lehetőségek miatt azok a banki és távközlési szolgáltatók, amelyek már használják a rendszerünket, egyre nagyobb mértékben alkalmazzák ezt a megoldást, és novembertől egy újabb hazai lakossági bank számára kezdjük meg a marketing üzenetet is tartalmazó megszemélyesített küldemények gyártását. Ezek az új igények követelték meg legutóbbi beruházásunkat,” – tette hozzá a vezérigazgató.
„A transzpromó megoldás összességében közel négyszeres hatékonyságot eredményez a hagyományos marketingeszközökhöz képest,” – emeli ki Jelinek Gábor. Egy átlagos direktmarketing kampány esetében a visszajelzési arány a címzettek 1-2 százaléka között mozog a nemzetközi tapasztalatok szerint, miközben a transzpromó esetében a címzettek 5-8 százaléka is aktivizálható egy jól eltalált megoldással.
Jelenleg a legtöbb szolgáltató a saját termékportfóliójából ajánl újabb termékeket ügyfeleinek, például a kábeltévé szolgáltató telefont és internetet ad el, a bank pedig a meglévő folyószámla mellé hitelkártyát kínál a számlalevélen. A szolgáltatás fejlődésével azonban lehetőség nyílik arra is, hogy egy-egy szolgáltató más szolgáltatások értékesítésével akár saját bevételeit növelje az egyébként számára csak költséget jelentő számlalevéllel.
„Jellemzően a regionális közművek, pl. víz és csatornaszolgáltatók esetében nem léteznek eladható plusztermékek, de az adott régióban elérhető más szolgáltatások hirdetésével hasznossá tehetik a számlaleveleiket, és ezzel többletbevételt érhetnek el ezek a cégek,” – emeli ki a megoldás elterjedésének következő állomását a Díjbeszedő Nyomda vezérigazgatója.
Az úgynevezett transzpromó megoldás egy névre szóló tranzakciós küldeményhez, például számlalevélhez, promóciós lehetőséget kapcsol, kihasználva az ügyfél természetes figyelmét a küldemény iránt. A gyakorlat azt bizonyítja, hogy az ügyfél ismert szolgáltatójától kap üzenetet, ezért nagyobb figyelmet fordít annak tartalmára, és a benne foglalt új ajánlatokra. Míg egy szokásos marketinglevélre átlagosan 21 másodpercet fordít egy ügyfél – és a küldemények jelentős része eleve a kukában landol –, a számlalevelekre és más tranzakciós küldeményekre átlagban több mint két és fél percet szánnak a címzettek. A hatást ráadásul tovább erősíti, hogy az üzenet egy rendszeresen használt, megbízható csatornán keresztül érkezik, így az ügyfél kevésbé érzi zaklatásnak a további szolgáltatások bemutatását. Ráadásul a személyre szóló küldemények esetében a szolgáltatónál az ügyfelekről felgyűlt adatok alapján személyre szabható ajánlatok is készíthetőek, ami megint csak az ügyfél-kommunikáció hatékonyságát segíti elő.
|
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Fő profil: a reklámeszközök tervezése, gyártása és forgalmazása, illetve a tevékenységhez tartozó szaktanácsadás.
Cégnév: Da Vinci Studio...
További információk