Ráadásul már nem egyedül. A Contrex ásványvíz kampányának második flashmob felvonásában izmos, sportos és félmeztelen férfiak szorulnak egy kis női segítségre…
A szlogen egyszerű és érthető: a Contrex emésztést segítő ásványvízzel a fogyás nem kell, hogy unalmas legyen. Mindezt pedig látványosan lehet tálalni, ha a reklám a női ösztönök felkeltését célozza. Mi hívhatná fel jobban egy nő figyelmét, mint egy félmeztelen férfi produkciója? Már az első flashmob rendezvényről készült reklámfilm is ötletesen és kreatívan mutatta meg a közönségnek: kalóriát égetni vidáman is lehet.
A szobabicikliken ülő nők szó szerint „hajtottak” a vetkőző férfira. Érdekes belegondolni, hogy a valóságban ez általában pont fordítva történik – a férfiak „hajtanak” a nőkre.
A történet itt azonban nem állt meg. Most újabb flashmob produkcióval lepte meg a Contrex a közönséget:
Első látásra azonnal feltűnik, hogy a spontán rendezvény nem is annyira spontán. Tömeg várja a bemutatót, a taposógépre elsők között felálló egyik nő is kísértetiesen hasonlít a korábbi videóban is szereplő biciklizőre. A megrendezettség persze érthető, a látvány így sokkal magával ragadóbb. A tűzoltó történet is kreatív és szemléletes, egy olyan alapvető fantáziaképre épít, miszerint a tűzoltók erősek és férfiasak.
Érdekes azonban, hogy férfiasságuk megkérdőjeleződik, pont ők azok, akik bent ragadnak az épületben és nők mentik ki őket. Ettől függetlenül jópofa és ötletes a jelenet, pont ettől olyan hangulatos és élmény végignézni. A lángba boruló épületet eloltó, taposógépen edző nők erőfeszítésének eredménye van, ami 2000 elégetett kalóriában valósul meg. A testmozgás eredménye egyezik a korábbi produkcióéval, ahogyan az aláfestő zene is. Ez persze nem baj, a sorozat így lesz egységes. A kérdés az, hogy lesz-e következő rész, és ha lesz, nem lesz-e favágás ugyanarra az alapötletre egy újabb variációt készíteni?
Gergely Dóra
(reklámipar)
A rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbÚj együttműködést hozott létre a 20th Century Fox, a Panasonic és a Samsung, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
TovábbSörünnepet rendeznek június 15 és 18 között a Szabadság téren Belvárosi Sörfesztivál néven.
TovábbA Magyarországon piacvezető Decathlon hitvallásának egyik alappillére a mozgás népszerűsítése, a vállalat küldetésének tekinti, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a sportolás örömét. Kutatások bizonyítják, hogy ma több mint 4 millió magyar...
TovábbKörnyezetünk megóvása érdekében a SPAR Magyarország már valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházában biztosítja a csomagolási üveghulladék elhelyezését.
TovábbÚj, focis sorozat indul a Disney Csatornán, ami nem csak a fiúk figyelmét fogja lekötni, hisz az izgalmas történések a lány nézők számára is bőven tartogatnak meglepetéseket.
TovábbHamarosan már magyar nyelven is kapható lesz a The New York Times évkönyve, a Turning Points.
TovábbA Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt idén is a Visionary 7 készítette. A Budapesti Fesztiválzenekar lépcsőzenéje közel 3000 embert mozgatott meg a Múzeumok Éjszakáján. A kampányt...
TovábbAz 59. Eurovíziós Dalverseny döntője Koppenhágában került megrendezésre. Így Dánia egyedülálló módon másodszorra rendezhette meg a neves dalversenyt. Mint minden évben, így most is két elődöntő zajlott le. A hat döntős országgal együtt huszonhat...
TovábbElőnyt vagy hátrányt jelent, ha egy társkereső diplomás? Vajon máshogy keresnek párt maguknak a diplomások az interneten? Az első kérdésben megoszlanak a vélemények, de a megkérdezett diplomás egyedülállók jelentős részének igenis számít, hogy...
TovábbNovember 15-ig még lehet jelentkezni az online szakma egyik legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra, ahol 25 kategóriában várják a nevezéseket.
TovábbA Budapesti Metropolitan Főiskola decembertől felveszi tantárgyai közé az idén 14. alkalommal megrendezett ’Az Év honlapja’ pályázatot.
TovábbA Google kereső titkos algoritmusa, mely ugyanakkor a Google szíve-lelke, lehet, hogy többé már nem is olyan titkos.
TovábbMárcius óta zajlanak az AGORA Budapest építési munkálatai. A projekt ingatlanfejlesztője, a HB Reavis rendhagyó módon a fővárosi közösséget és jövőbeli bérlőit lepte meg egy saját építési területéből leválasztott 5000 négyzetméteres zöld...
TovábbNemrégiben indult el Budapesten a magyar Neatly, mely ruhatisztítást és vasalást kínál online megrendelésre.
TovábbKortárs formatervezésű borospalackokból nincs hiány a világban, borvidéki, autentikus palackforma azonban nem született. Ipacs Géza grafikus ebből kiindulva tervezett a tokaji száraz furmint nemzetközi sikereit támogató, időtálló palackot.
TovábbA MITTE Communications 2014 második felében új partnerekkel bővítette ügyfélkörét. A stratégiai kommunikációs ügynökség irodája emellett jelölt az Iroda.hu szakportál által meghirdetett "Az Év Design Irodája" versenyen, melynek...
TovábbA rendezvényszervező ügynökség marketing igazgatói posztját Urbán Luca viszi tovább, míg Mórocz Melinda továbbra is a szervezet kreatív igazgatója marad.
TovábbGulyás Jánost, az MEC Magyarország ügyvezetőjét nevezte ki a vállalatcsoport az MEC Wavemaker vezetőjének a közép- és kelet-európai régióban. A kinevezést Jeremy Clark, az MEC Wavemaker EMEA-régióbeli vezérigazgatója jelentette be.
Tovább
Tevékenységünk a magas színvonalú rendezvényszervezés. vendéglátás és gasztronómia egészét átfogja.
Feladatunknak tekintjük, hogy...
További információk